Мобільний застосунок АЛЛО вже сім років допомагає клієнтам вибирати та купувати товари у зручному мобільному форматі. Кількість користувачів застосунку зростає щороку, а у 2021 році набула максимальної динаміки: число завантажень збільшилось на третину і наразі становить понад п’ять мільйонів. У 2022 році підвищився рейтинг застосунку: з 4,5 до 4,7 в App Store та з 4,7 до 4,8 у Google Play.
IQOS, POCO, Baseus та JBL – найпопулярніші бренди в застосунку АЛЛО
Доля мобільного шопінгу в Україні стрімко зросла під час пандемії COVID-19 та залишається на такому ж рівні: у 2021 році кількість покупок через застосунок АЛЛО збільшилася майже на чверть (+23%), а прибуток за замовленими товарами зріс на 44%; здобутий до війни рівень зберігся й у 2022 році.
Найактивнішими залишилися клієнти у віці 25-34 роки, їх наздоганяють за кількістю покупок клієнти у віці 35-44 роки. Замовлення від чоловіків становлять 58% проти 42% від жінок, причому, якщо порівнювати з 2021 роком, доля жінок зросла на 7 відсоткових пунктів (в.п.).
Піковий час покупок – день, 12:00, 13:00 та 11:00, а найбільш активні місяці – листопад та грудень. Найбільше покупок впродовж 2022 року припадало на 21 та 20 день кожного місяця. Рекордна за рік кількість покупців скористалася застосунком АЛЛО для вибору та придбання товарів за вигідними цінами 21 листопада 2022 року, але за кілька днів трафік впав майже на третину через ракетну атаку рф на енергосистему України. Натомість у 2021 році пік трафіку стався пізніше: 26 листопада, на Чорну п’ятницю, мобільний трафік зріс удвічі.
Найпопулярнішою покупкою торік були повербанки 20000 mAh та 10000 mAh. Незвичними замовленням стали комплект одноразових антипилових масок та надувний човен Ладья. Фітнес-браслети, смартгодинники, Wi-Fi-роутери, навушники, повербанки, телевізори, смартфони, планшети та ноутбуки – це найпопулярніші категорії застосунку АЛЛО. А топбрендами 2022 року стали IQOS, POCO, Baseus та JBL.
Редизайн картки товару та новий функціонал
Навіть під час війни команда розробників та дизайнерів АЛЛО продовжили оновлювати застосунок та додавати новий функціонал.
«Мобільний застосунок АЛЛО було розроблено спеціально для зручності наших покупців ще у 2016 році. Кожний п’ятий онлайн-користувач робить покупки на маркетплейсі АЛЛО саме через застосунок. Він абсолютно безкоштовний, без реклами, до того ж, дозволяє заробити бонусні АЛЛО Гроші за реєстрацію, а також скористатися СhatGPT. Застосунок постійно оновлюється – впевнений, що клієнти вже помітили зміни. А згодом користуватися застосунком стане ще зручніше. Наразі ми на шляху до перетворення мобільного застосунку АЛЛО на SuperApp. Це одна зі стратегічних задач компанії», – розповідає Максим Веденєєв, директор з цифрових технологій АЛЛО.
Редизайн каталогу товарів – план до кінця року
Перелік товарів зазнає змін: клієнти відразу бачитимуть знижки, доступні кольори, кількість продавців, чи бере товар участь в акції. До кінця року буде оновлено розділ АЛЛО Гроші: клієнтам стане зручніше бачити нарахований та списаний кешбек. Редизайн торкнеться й каталогу товарів. В розділі «Мої замовлення» користувачі незабаром побачать деталі замовлення: маршрут доставки, вміст посилки, вартість замовлення. Наразі у розробці опція рекомендації всіх можливих аксесуарів до замовленого товару, щоб клієнтам було зручно робити необхідні покупки.
Мобільний шопінг – це зручний спосіб робити покупки. Доля мобільного трафіка зростає у світі та в Україні. Мобільний застосунок АЛЛО – це iOS- та Android-версії національного маркетплейсу АЛЛО з мільйонами необхідних товарів у каталозі від продавця АЛЛО та партнерів маркетплейсу. У застосунку АЛЛО можна дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції щодо покупки необхідних товарів. В мобільному застосунку АЛЛО користувачі можуть знайти спеціальні знижки при купівлі товарів, деталі маршруту посилки із замовленням та доступ до програми лояльності АЛЛО Гроші.
АЛЛО – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
allo.ua – тицяй що хочеш!
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…