З японського готелю Henn-na «Strange» Hotel звільнили більше сотні роботизованих працівників. Роботи мало допомагали й створювали купу проблем.
Коли в липні 2015 року було відкрито цей готель, його головною родзинкою повинні були стати роботи, які виконували майже всі завдання з обслуговування відвідувачів. На стійці реєстрації гостей зустрічала чудова трійця, що складається з милої леді-робота й двох чарівних роботизованих динозаврів. Вони спілкувалися з відвідувачами різними мовами й допомагали з заселенням. Потім гостей супроводжували до номера роботи-носії, які везли багаж і показували людям дорогу. А вже в номері на тумбочці на постояльців чекала ще одна помічниця – схожа на іграшку робот Churi.
Здавалося б, усе дуже цікаво, екзотично й функціонально. Але на ділі люди стикалися з безліччю проблем, які створював цей диво-персонал. Крихітка Churi, яка покликана допомагати відвідувачам зорієнтуватися в місті, не могла толково відповісти на питання про те, наприклад, до якого часу відкритий тематичний парк. А вночі вона могла раптом почати голосно говорити, зреагувавши на хропіння мирно сплячого відвідувача.
Динозаври за стійкою реєстрації викликали захват своїми манерами, але вимагали допомоги людей, оскільки не могли самостійно копіювати паспорти гостей. А роботи-носії могли нормально дістатися тільки до 24 номерів, при тому, що в готелі налічується більше сотні кімнат. Крім того, вони часто застрявали в коридорах, коли два робота-носія марно намагалися обійти один одного. Хоча не всі автоматичні помічники зазнали невдачі. Наприклад, хорошим працівником зарекомендував себе робот у вигляді величезної руки, що займається в кімнаті зберігання прийомом і видачею багажу.
- У США милаха-робот доставить посилку додому або в офіс
- У Токіо відкрили кафе, де людей обслуговують роботи-офіціанти
- Обленились вконец: LG создаст роботов-носильщиков для супермаркетов
У кінцевому підсумку керівництво готелю зараз прийняв рішення прибрати більше сотні з 243 роботів, які працювали в ній з 2015 року. У готелі пояснили це тим, що технології стрімко біжать уперед, і те, що здавалося ноу-хау чотири роки тому, вже неабияк застаріло у 2019-му. А заміна роботів справа дорога, і їх продуктивність залишає бажати кращого. Тому на зміну звільненим автоматам прийшли люди, які ефективніше допомагають постояльцям.
Джерело: engadget