На червневій конференції розробників у 2017 році, яка щорічно проходить у Каліфорнії, компанією Apple була представлена “розумна” колонка HomePod на базі хмарного персонального помічника Siri.
Після виходу на ринок цей продукт повинен скласти конкуренцію домінуючим сьогодні Amazon Echo та Google Home. Під час представлення продукту в Apple заявили, що «розумна» колонка HomePod більш орієнтована на якість музики, на відміну від продукції конкурентів.
Смарт-колонка трохи нижче семи дюймів, але настільки скромні розміри не завадили виробнику буквально «нафарширувати» пристрій. Колонка обладнана сімома динаміками, кожен з яких оснащений своїм драйвером.
Плюс – 4-дюймовий сабвуфер, спрямований угору для отримання чіткого, без спотворень, звуку навіть при максимальній гучності. Усе це контролюється потужним чіпом А8, залишаючи далеко позаду конкурентів за якістю звучання. Смарт-колонка HomePod оснащена можливістю просторової орієнтації, що дозволяє їй розумно аналізувати своє становище в кімнаті й відповідним чином налаштовувати відтворення для найкращого звучання.
Спочатку компанія Apple планувала запустити HomePod у грудні 2017 року, але вже в листопаді виступила із заявою про затримку запуску продажів до початку 2018 року. І ось, кілька годин тому з’явилася інформація про те, що Inventec Corp (英 業 達), один з двох контрактних виробників HomePod для компанії Apple Inc, приступила до відвантаження довгоочікуваного «розумного» динаміка американській компанії із первісної партією близько 1 млн одиниць, говориться в галузевих джерелах.
«Тайванська компанія почала поставки HomePod. Однак очікується, що дохід від продукту в Inventec буде обмежений у цьому кварталі, оскільки первісна партія невелика», – повідомло у Taipei Times по телефону, на умовах анонімності, джерело в ланцюжку поставок HomePod.
Галузеві джерела також повідомили, що Inventec і другий постачальник HomePod Foxconn порівну поділять весь обсяг замовлення. А він складе від 10 до 12 млн одиниць, знову ж таки, за словами джерела, що побажало залишитися невідомим. Є думка, що затримка HomePod викликана «тонким налаштуванням програмної та апаратної частини пристрою».
Згідно із заявою Apple, спочатку «розумна» колонка HomePod потрапить на ринки США, Великобританії та Австралії. А вже після пошириться по усіх ринках світу.
Apple поки офіційно не коментує ситуацію, і домашня сторінка з інформацією про випуск HomePod поки не оновлювалася, за винятком невизначеної згадки про доступність продукту на початку 2018 року.
HomePod буде поставлятися в білому й космічному сірому (Space Gray) відтінку та обійдеться покупцям у $349.
Джерело: taipeitimes