Новини

Китайські виробники смартфонів наступають на п’яти лідерам

Китайские производители смартфонов

Компанія Counterpoint Market Monitor опублікувала аналітику продажів мобільних у другому кварталі 2018 року. Велике зростання продемонстрували великі китайські виробники смартфонів.

У цілому, згідно зі статистикою, незважаючи на загальний спад попиту, що спостерігається останнім часом на ринку смартфонів, глобальний прибуток від їх продажів зріс на 4%, порівняно з аналогічним періодом 2017 року. При цьому експерти вказують на те, що в основному зростання продажів зафіксоване у великих китайських гравців, які буквально закидали споживачів пропозиціями флагманських моделей.Уперше сукупний дохід великих китайських компаній у цій галузі перевищив позначку в $2 млрд. Це склало п’яту частину від загальної суми, вирученої за продаж смартфонів у світі.

Світовий ринок у цій галузі поділили кілька гегемонів: Apple, Samsung, Huawei, OPPO, Vivo і Xiaomi. Лідером з прибутку залишається компанія Apple, у якій, щоправда, порівняно з аналогічним періодом 2017 року, відбулося зниження показників продажів. Проте в «яблучну» скарбничку пішло 62% від сукупного прибутку, отриманого за другий квартал. На другому місці знаходиться Samsung з часткою в 17%. Експерти вважають, що падіння прибутку південнокорейського гіганта пов’язане з млявим попитом покупців на модель Galaxy S9. Якщо порівнювати з торішніми показниками продажів моделі Galaxy S8, то зниження продажів відбулося на 24%.

Продажи смартфонов

А ось китайські виробники смартфонів, хоч і не можуть похвалитися величезними прибутками, проте вражають цифрами зростання, що в перспективі може стати проблемою для Apple і Samsung. За даними Counterpoint Market Monitor, у компанії Xiaomi зафіксоване зростання прибутку на рівні 747%, у Huawei – 107%, у Vivo – 24% і OPPO – 23%.

Надалі, на думку аналітиків, ситуація на ринку може виглядати наступним чином. Середній цінник продажів збільшиться, при тому, що кількість відвантажень товару не піде в зростання. Обидва прогнози зв’язуються з тим, що намітилася тенденція на використання людьми їх гаджетів протягом тривалішого періоду.

Джерело: counterpointresearch

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано