Маркетплейс — це чудова можливість розширити географію клієнтів та покращити продажі без великих фінансових вкладень. Щоб почати, потрібно небагато — вибрати маркетплейс, нішу, зареєструватися, і можна запускати продажі.
Схема реєстрації більшості маркетплейсів схожа. Є невеликі відмінності у схемі завантаження товарів та вимогах до них, але алгоритм старту продажів через маркетплейс, як правило, однаковий та простий. Це саме стосується вибору товарів. Тут можна скористатися базовими рекомендаціями для того, щоб товар добре продавався та приносив прибуток.
Про те, як почати співпрацювати з торговою платформою, як пройти всі процедури і як розрахувати вигоду від продажу, розповідаємо у статті “Як потрапити на маркетплейс і почати продавати”.
Читайте також:
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…