Apple з 2018 року переживає зниження популярності в Китаї і в цілому в азіатському регіоні. Але iPhone 11 поступово відновлює позиції компанії на цьому ринку.
Про це повідомили аналітики Ден Айвс і Тімоті Аркьюрі. За їхніми даними, починаючи з вересня, попит на iPhone у Китаї зріс на 230%. Цей період завжди відрізняється підвищеними продажами для Apple, оскільки на початку осені виходять нові моделі «яблучних» смартфонів, і йде зниження цін на попередні версії. Але експерти відзначають, що відбулося значне зростання, порівняно з показниками минулого року. Так, у 2018-му після виходу серії iPhone XS, попит на пристрої бренда в Китаї виріс на 110%.
Беріть участь у розіграші конструкторів LEGO® Harry Potter Корінь мандрагори, LEGO® Harry Potter Гедвіґа на Тисовій вулиці, LEGO® Harry Potter…
Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…
Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…
Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…
Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…
Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…