Новини

HyperX анонсує серію геймерських трансляцій — HyperX Showdown!

З 16 червня HyperX починає щотижневі трансляції змагань між деякими відомими знаменитостями зі світу розваг, музики, спорту та ігор.

Фаунтен Веллі, Каліфорнія, США — 11 червень 2020 року — HyperX®, геймерський підрозділ Kingston® Technology Company, Inc., оголосив про початок HyperX Showdown, серії ігрових онлайн-заходів. Також у них запланована участь відомих стримерів. Вісім тижнів унікальних розваг будуть присвячені зіркам музики, спорту та геймингу, які грають в такі ігри, як Call of Duty: Warzone, NBA 2K, Fortnite, Madden та інші. Перший епізод планується випустити у вівторок, 16 червня, о 22:00 за київським часом за участю двох впливових світових зірок музики — Afrojack проти Nicky Romero. Вони в парі з двома професійними гравцями з команди London Royal Ravens гратимуть у Call of Duty: Warzone. HyperX Showdown можна буде дивитися за адресою www.twitch.tv/hyperx.

«HyperX з ентузіазмом зібрав різноманітну суміш спортсменів, артистів і геймерів для HyperX Showdown, — сказав Дастін Іллінгворт (Dustin Illingworth), менеджер HyperX з маркетингу інфлюенсерів. — З огляду на поточну ситуацію людей, що сидять вдома та не можуть відвідувати спортивні або кіберспортивні заходи в прямому ефірі, ми хотіли створити унікальні можливості для розваг для нашої спільноти і всього світу в цілому, щоб насолоджуватися всім разом».

Протягом запланованих восьми тижнів мовлення можна буде побачити таких музикантів, як Afrojack, Nicky Romero, Offset, Future, Young Thug, а також зірок спорту, як-от Гордон Хейворд (Gordon Hayward, Boston Celtics), Джуджу Сміт-Шустер (JuJu Smith- Schuster, Pittsburgh Steelers), Деллі Аллі (Dele Alli, Tottenham Hotspur FC), Філіп Форсберг (Philip Forsberg, Nashville Predators), Демаркус Казінс (DeMarcus Cousins, NBA All Star), Микал Бріджес (Mikal Bridges, Phoenix Suns), Онек Оконгву (Onyeka Okongwu, проект NBA 2020 року), Коул Ентоні (Cole Anthony, проект NBA 2020 року) і Джок Педерсон (Joc Pederson, Los Angeles Dodgers), а також багатьох інших, чия участь буде оголошена пізніше.

HyperX вступив у партнерстві зі StockX, першою у світі «фондовою біржею речей» для кросівок, одягу, аксесуарів і предметів колекціонування, щоб провести серію роздач кросівок під час прямої трансляції. Найбільший ринок перепродажу буде працювати у співпраці із знаменитостями, що беруть участь, визначати їх улюблені кросівки і запропонує дві пари в кожному епізоді. Шанувальники, які підписалися на прямий ефір, отримають можливість виграти одну з бажаних пар.

«За своєю суттю, StockX — це доступ до товарів, які люди люблять та які інакше не зможуть знайти, — сказав Том Вуджер (Tom Woodger), віцепрезидент StockX з культурного маркетингу. — Оскільки світ продовжує пристосовуватися до нових норм, що базуються на цифровому досвіді, ми, як і раніше, прихильні до пошуку інноваційних способів послідовного надання такого доступу, і це партнерство є унікальною можливістю відсвяткувати зближення культур, що походять зі швидко зростаючого ігрового співтовариства — від масового спорту та розваг до вуличної культури та колекціонування кросівок».

Спеціальними епізодами HyperX Showdown стануть чисто жіночі змагання та змагання NBA Rookie Challenge, а також традиційніші геймплеї «один на один» і парні. Після завершення восьми тижнів спортсмен, який найкращим чином втілив у собі конкурентний дух HyperX, буде названий послом бренду в наступному році.

HyperX в серії HyperX Showdown співпрацює з Excel Sports Management, що надає свою спортивну експертизу для організації цих щотижневих подій. Excel забезпечує таланти й надає стратегічне керівництво, що стосується розробки та управління кожною подією за участю висококласних спортсменів.

«В Excel ми вітаємо контакти між традиційними видами спорту та кіберспорту, особливо тоді, коли спортсмени перемикаються на цифрові медіа, щоб спілкуватися зі своїми вболівальниками, поки традиційні змагання поставлені на паузу, — сказав Метт Девіс (Matt Davis), віцепрезидент Excel Sports Management. — Ми спростили відносини між HyperX і StockX як спосіб об’єднати два бренди-однодумця на виробництві контенту, що “чіпляє”, і відтоді ми взяли на себе роль залучення талантів для участі й підігрівання інтересу до щотижневих трансляцій».

HyperX також надасть технічну та логістичну підтримку, щоб допомогти спортсменам налаштувати свої ігрові студії або системи. HyperX є першим ігровим брендом, який охоплює кіберспорт і геймінг, інвестуючи ресурси в прискорення ігрових систем спортивних і розважальних знаменитостей, готових брати участь в онлайні та спілкуватися зі своїми шанувальниками під час ігор. Додаткова інформація про HyperX доступна на www.hyperxgaming.com

Про HyperX

Геймерський підрозділ HyperX був створений компанією Kingston Technology Company, Inc, найбільшим у світі незалежним виробником пам’яті, для забезпечення геймерів, складальників ПК та ентузіастів ПК, консолей і мобільних пристроїв високопродуктивними комплектуючими. Протягом 16 років HyperX розробляв комплектуючі для геймерів будь-якого рівня — швидкісну пам’ять, твердотільні накопичувачі, гарнітури, клавіатури, миші, USB-флеш-накопичувачі, ігрові поверхні та зарядні пристрої — для геймерскої спільноти та ін. Бренд HyperX, який отримав масу нагород, увічнив своє ім’я постійними поставками товарів із вищим ступенем комфорту, естетики, продуктивності та надійності. Периферія HyperX — це вибір знаменитостей, професійних геймерів, ентузіастів техніки та оверклокерів по всьому світу завдяки відповідності найсуворішим специфікаціям і складанню з кращих у своєму класі компонентів. HyperX поставив більше 65 мільйонів модулів пам’яті, 10 мільйонів геймерських гарнітур і мільйони геймерських клавіатур по всьому світу.

Вступивши до всесвітньої сім’ї #HyperXFamily на facebook.com/hyperxcommunity, можна багато дізнатися про те, як продукція HyperX може поліпшити враження від гри на консолях, а на hyperxgaming.com можна знайти відомості про те, як підвищити продуктивність ПК, консолі або мобільного пристрою. Який би не був рівень досвіду, якими б жанрами ігор не захоплювалися, HyperX об’єднує всіх геймерів та ентузіастів з упевненістю в одному — Ми Всі Геймери.

Website: http://www.hyperxgaming.com/

Twitter: https://twitter.com/HyperX

Instagram: https://www.instagram.com/hyperx/

Facebook: http://www.facebook.com/hyperxcommunity

Youtube:  https://www.youtube.com/user/kingstonhyperx

Про Excel Sports Management

Excel Sports Management — провідне в галузі агентство, що представляє найзначніші таланти, всесвітні бренди та концертно-спортивну нерухомість. Excel двічі виграло звання «Краще представництво та управління талантами» журналу «Sports Business Journal», журнал «Forbes» називає його одним із найцінніших спортивних агентств у світі, а також воно було визнано одним із кращих робочих місць Front Office Sports 2019. У агентства є офіси в Нью-Йорку, Майамі та Лос-Анджелесі. Додаткову інформацію можна знайти на веб-сайті excelsm.com.

Про StockX

StockX — технологічна компанія, яка базується в Детройті, що спеціалізується на великому ринку онлайн-перепродажів кросівок, одягу, аксесуарів і предметів колекціонування, який продовжує рости. Будучи першою у світі «фондовою біржею речей», потужна платформа StockX об’єднує покупців і продавців споживчих товарів із високим попитом у всьому світі, використовуючи механіку динамічних цін. Такий підхід забезпечує безпрецедентний доступ і прозорість на основі даних у реальному часі, що дозволяє покупцям і продавцям визначати та проводити операції на основі справедливої ​​ринкової вартості. На платформі StockX представлені сотні брендів, враховуючи Jordan Brand, Adidas, Nike, Supreme, BAPE, Off-White, Louis Vuitton, Gucci, Rolex і предмети колекціонування від художників, враховуючи KAWS і Takashi Murakami. Заснована Деном Гілбертом (Dan Gilbert), Джошем Любером (Josh Luber) і Грегом Шварцем (Greg Schwartz) у 2016 році, компанія налічує близько 1000 осіб у більш ніж 10 офісах і центрах аутентифікації по всьому світу, і проводить продаж у 197 країнах і територіях. Додаткову інформацію можна знайти на веб-сайті www.stockx.com.

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано