Новини

Huawei та ZTE сильно скорочують витрати на лобіювання у США

Схоже, Huawei та ZTE, два великих китайських виробника телефонів, які намагаються проникнути на ринок смартфонів у США, вирішили зробити паузу. І як наслідок, скоротили кошти, які виділяли на фінансування лобіювання своїх інтересів у США.

Про це говорять сухі факти й цифри. Якщо Huawei витратила не менше $1,2 млн у 2012 році для лобіювання інтересів у США, то у 2016 році ця цифра склала вже усього $348 500. Чим далі, тим менше: у минулому році компанія витратила усього $50 000. Це досить великий розрив для Huawei, оскыльки компанія намагається переконати уряд США в тому, що не є загрозою національній безпеці.

Така ж ситуація з фінансуванням лобістів і в компанії ZTE. Вона зазвичай витрачала від $130000 до $240000 кожен квартал з 2014 по 2015 рік, а за останні три квартали 2017 року на цю кампанію було виділено усього $90000, це свідчить про те, що ZTE вирішила захищати свій бізнес.

У чому суть конфлікту?

Компанія Huawei планувала продавати свої смартфони на мобільному ринку США. Уже навіть були попередні домовленості з одним із найбільших уСША стільникових операторів AT&T, про що хотіли урочисто оголосити на всесвітній виставці споживчої електроніки CES 2018, що проходила в Лас-Вегасі. Але в переговори останнім часом втрутилася влада США. Конгресмени й сенатори звернулися до Федеральної комісії зі зв’язку, щоб змусити AT&T задуматися про можливі ризики в області безпеки. А усе через побоювання, що смартфони китайського виробника будуть використані для шпигунства на користь Китаю. Звісно, усі переговори були припинені. Вирішення питання перенесли на невизначений час, а американські споживачі так і не зможуть купити смартфони Huawei у своїх мобільних операторів.

Huawei і ZTE відмовилися від американського ринку?

Звичайно ж, компанії Huawei та ZTE не збираються повністю згортати свою діяльність на території США. Швидше за все, можна стверджувати, що вони вирішили взяти паузу, не нагнітати обстановку й на ділі довести, що не є загрозою національній безпеці для американського співтовариства.

Більш того, Huawei та ZTE залишаються спонсорами деяких великих телекомунікаційних заходів, запланованих протягом усього року, тому вони підтримують деяку видимість своєї присутності у Сполучених Штатах.

Конвенція Open Source в Орегоні та конференція NFV&Carrier SDN у Колорадо – це лише деякі з телекомунікаційних подій, які Huawei спонсорує в цьому році, але є й інші, які отримують фінансову підтримку від китайської компанії. Можливо, незабаром влади США змінять своє ставлення до цих китайських виробників смартфонів.

Джерело: Reuters

Рейтинг статті: 0.0
5 0 1

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано