Учора в Пекінській технологічній гімназії пройшла конференція, присвячена смартфонам, на якій китайська компанія Honor офіційно представила свій новий флагман – Honor V20.
Після зустрічі Чжао Мін (Zhao Ming), президент Honor, дав інтерв’ю для ЗМІ, в якому розповів про динаміку розвитку зовнішнього ринку Honor цього року.
Технічно китайська компанія вийшла на світовий рівень вже у 2015 році, але президент компанії заявив, що всеосяжної глобалізації досягли тільки цього року. Він сказав, що з 2015 року компанія проникла в 70 країн, але у нього не було сил для підтримки такого ритму розвитку, і тому у 2016 році китайський виробник сконцентрувався на кількох країнах. Минулогоу року компанія ще більше розкинула свою мережу, а цього року отримала твердий контроль у багатьох країнах.
Відносно результатів підприємства на зовнішніх ринках цього року, Чжао Мін сказав, що він ще не брав фактичні статистичні дані, але припустив, що щорічний темп зростання продажів компанії повинен перевищувати 150%. З точки зору частки на зовнішньому ринку, вона повинна складати від 20% до 30%, що досить істотно. Чжао Мін використовував російський ринок в якості прикладу: «Російський ринок минулому році становив близько 9 пунктів, а тепер він становить 22-24 пункти». Раніше, на конференції Honor 8X, він сказав, що, згідно з даними GfK, частка китайської компанії в Росії за серпень 2018 року склала 18,9%, міцно зайнявши друге місце на ринку. Іншими словами, протягом чотирьох місяців ринкова частка Honor у цій країні збільшилася приблизно на 3-5%, а це дуже швидкий темп зростання.
Джерело: gizchina