Першим смартфоном компанії Redmi в якості окремого бренду стала модель Redmi Note 7. Виробник відзначає відмінний рівень продажів.
Буквально вчора стало відомо, що Honor 8X став найуспішнішим смартфоном суббренда Huawei, досягнувши обсягу продажів у 15 млн одиниць за десять місяців з моменту виходу на ринок. Але дітищу Xiaomi, компанії Redmi, вдалося обійти цей результат. За перші півроку з моменту початку продажів серії Redmi Note 7 покупці придбали 15 млн смартфонів. Очевидно, що за десять місяців кількість ще зросте.
Модель Redmi Note 7 вийшла на ринок у січні цього року, а в лютому з’явилася й версія Note 7 Pro. У травні виробник повідомив, що серії вдалося подолати 10-мільйонний рубіж продажів за 129 днів з моменту релізу. За шість місяців кількість зросла ще на 5 млн одиниць.
Джерело: gizmochina