Коли дикі бажання збігаються з часом лютих знижок, всі ми стаємо хижими звірами, що шукають шанс вхопити найкращу здобич. Саме нелюдському ажіотажу під час головного розпродажу року – Чорної п’ятниці – присвячено нову рекламну кампанію від національного маркетплейсу АЛЛО. В АЛЛО період хижих знижок цього року триває з 17 до 26 листопада з піком вигідних пропозицій, звичайно, у п’ятницю, 24 листопада. В цей час можна придбати техніку та безліч інших товарів із знижками до 70%.
У світі диких бажань всі ми – хижі звірі
Дія рекламної кампанії розгортається у Хижу П’ятницю – той самий день, коли можна зробити омріяну покупку з дикою знижкою, адже товари за настільки вигідними цінами пропонуються раз на рік, ще й в обмеженій кількості. Саме цієї миті в кожному покупцеві прокидається звір та виникає первісне бажання відстежити і вхопити знижку, з вигодою придбати бажаний товар. Головними героями кампанії є звірі – Лев, Єнот, Жираф, а також Тигр, Носоріг, Панда, Ведмідь, Леопард, Заєць, Ящірка, Горила, Їжак, Папуга та Зебра. В період хижих знижок вони відстежують вигідні ціни на різноманітні товари, зокрема продуктивний ноутбук, пральну машину, навушники тощо.
Під час роботи над key visual кампанії «Хижа П’ятниця» команда АЛЛО використала програму штучного інтелекту Midjourney. Креатори доопрацювали згенеровані ШІ окремі деталі, поєднавши їх всі в одному зображенні модних антропоморфних звірів зі знижками та сучасною технікою.
Головний рекламний відеоролик кампанії вже в ротації та доступний для перегляду:
Приклади продуктових відео:
«Цього року ми дотримуємося традицій на Black Friday – здивувати наших клієнтів хижими знижками та нестандартною рекламною кампанією. Це вже вдруге ми залучаємо штучний інтелект до реалізації інхаус-креативів для рекламних кампаній 360. Ми прагнули показати перетворення людей на хижаків, але зі збереженням їхньої “крутої натури”. Українці, як і зазвичай, цікавляться вигідним шопінгом, і цей період – шанс вхопити найкращу ціну. До Black Friday наш маркетплейс пропонує знижки до 70% на різноманітні товари АЛЛО, а також на товари партнерів», – зазначає Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО.
Впродовж 10 днів клієнти можуть придбати безліч товарів зі знижками до 70% у 300 магазинах мережі АЛЛО, а також замовити товари онлайн – на сайті allo.ua чи у мобільному застосунку АЛЛО. Детальніше про акційні пропозиції Чорної п’ятниці, умови доставки та гарантію можна дізнатися на сайті allo.ua чи зателефонувавши на гарячу лінію 0-800-300-100.
Над рекламною кампанією працювала інхаус креативна команда АЛЛО:
Артур Матковський – Chief Marketing Officer
Анна Гаврилюк – Creative Director
Олександра Тимко – Creative Copywriter
Олександр Селіванов – Senior Designer
Вікторія Дерев’янко – Graphic Designer
АЛЛО – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
allo.ua – тицяй що хочеш!