Новини

Хижа П’ятниця від маркетплейсу АЛЛО у рекламній кампанії до Black Friday

Коли дикі бажання збігаються з часом лютих знижок, всі ми стаємо хижими звірами, що шукають шанс вхопити найкращу здобич. Саме нелюдському ажіотажу під час головного розпродажу року – Чорної п’ятниці – присвячено нову рекламну кампанію від національного маркетплейсу АЛЛО. В АЛЛО період хижих знижок цього року триває з 17 до 26 листопада з піком вигідних пропозицій, звичайно, у п’ятницю, 24 листопада. В цей час можна придбати техніку та безліч  інших товарів із знижками до 70%.

Хижа п'ятниця від АЛЛО, Лев
Хижа п'ятниця від АЛЛО, Єнот
Хижа п'ятниця від АЛЛО, Жираф
Loading image... Loading image... Loading image...

У світі диких бажань всі ми – хижі звірі

Дія рекламної кампанії розгортається у Хижу П’ятницю – той самий день, коли можна зробити омріяну покупку з дикою знижкою, адже товари за настільки вигідними цінами пропонуються раз на рік, ще й в обмеженій кількості. Саме цієї миті в кожному покупцеві прокидається звір та виникає первісне бажання відстежити і вхопити знижку, з вигодою придбати бажаний товар. Головними героями кампанії є звірі – Лев, Єнот, Жираф, а також Тигр, Носоріг, Панда, Ведмідь, Леопард, Заєць, Ящірка, Горила, Їжак, Папуга та Зебра. В період хижих знижок вони відстежують вигідні ціни на різноманітні товари, зокрема продуктивний ноутбук, пральну машину, навушники тощо.

Під час роботи над key visual кампанії «Хижа П’ятниця» команда АЛЛО використала програму штучного інтелекту Midjourney. Креатори доопрацювали згенеровані ШІ окремі деталі, поєднавши їх всі в одному зображенні модних антропоморфних звірів зі знижками та сучасною технікою.

Головний рекламний відеоролик кампанії вже в ротації та доступний для перегляду:

Приклади продуктових відео:

https://youtu.be/2XmmwYM7KEk

https://youtu.be/VdVu30M8uQk

https://youtu.be/Bpqn4GvOi38

https://youtu.be/I1NcfH7GR7I

«Цього року ми дотримуємося традицій на  Black Friday – здивувати наших клієнтів хижими  знижками та нестандартною рекламною кампанією. Це вже вдруге ми залучаємо штучний інтелект до реалізації інхаус-креативів для рекламних кампаній 360. Ми прагнули показати перетворення людей на хижаків, але зі збереженням їхньої “крутої натури”. Українці, як і зазвичай, цікавляться вигідним шопінгом, і цей період – шанс вхопити найкращу ціну. До Black Friday наш маркетплейс пропонує знижки до 70% на різноманітні товари АЛЛО, а також на товари партнерів», – зазначає Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО.

Впродовж 10 днів клієнти можуть придбати безліч товарів зі знижками до 70% у 300 магазинах мережі АЛЛО, а також замовити товари онлайн – на сайті allo.ua чи у мобільному застосунку АЛЛО. Детальніше про акційні пропозиції Чорної п’ятниці, умови доставки та гарантію можна дізнатися на сайті allo.ua чи зателефонувавши на гарячу лінію 0-800-300-100.

Над рекламною кампанією працювала інхаус креативна команда АЛЛО:

Артур Матковський – Chief Marketing Officer

Анна Гаврилюк – Creative Director

Олександра Тимко – Creative Copywriter

Олександр Селіванов – Senior Designer

Вікторія Дерев’янко – Graphic Designer

АЛЛО – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.

allo.ua – тицяй що хочеш!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано