Google Україна стала членом некомерційної організації, що об’єднує провідних українських гравців інтернет-ринку – Бюро Інтерактивної Реклами (IAB Ukraine).
Ініціаторами створення IAB Ukraine виступили такі компанії, як Admixer, Kantar TNS, GroupM, Publicis One, OLX, Медіа Група Україна та Google Україна.
Головною метою IAB Ukraine є інтеграція українського ринку digital-реклами у світовий ринок, з його правилами та стандартами, розвиток галузі й створення сприятливих умов для усіх гравців ринку. IAB Ukraine почне свою діяльність із формування індустріальних стандартів, проведення досліджень, організації навчальних заходів, сертифікацій.
Бюро Інтерактивної Реклами є частиною міжнародного об’єднання учасників ринку інтерактивної реклами IAB (Interactive Advertising Bureau), і Україна стала вже 44 країною, яка увійшла до цієї глобальної мережі.
IAB Ukraine є відкритою організацією, подати заявку на вступ до неї може будь-яка компанія, яка працює на ринку інтернет-реклами України не менше року. Серед переваг членства – участь у розвитку ринку, доступ до провідних світових компаній, що входять в екосистеми IAB, обмін досвідом, доступ до даних галузевих досліджень й освітніх ініціатив.
Джерело: Google Украина