На який сайт ви б не зайшли, ви всюди бачите рекламні оголошення. І в більшості випадків це реклама, яка налаштована за допомогою сервісу Google AdSense.
Незважаючи на те, що вона і зараз досить автоматизована (ви просто вибираєте розмір, а система сама розуміє, яке оголошення показувати тому чи іншому користувачеві), Google робить у цю сторону ще один дуже важливий крок.
Від сьогодні починає працювати сервіс Auto Ads, який використовує штучний інтелект для розміщення рекламних банерів. За допомогою машинного навчання система не тільки буде сама визначати, який тип банера показувати, але й сама вибирає місце, де саме його розмістити на сторінці.
«Вам усього лише один раз потрібно додати код системи Auto Ads на потрібні сторінки. Решту зробить Google»- так коментують роботу системи її творці.
Auto Ads пройшов тривалий період бета-тестування. За заявою розробників і тих, хто брав участь у програмі, дохід збільшився приблизно на 10%.
Джерело: Engadget