Розробники блокувальників реклами стурбовані тим, що в Google Chrome готують оновлення, яке може перекреслити їх роботу. Можливо, у майбутньому позбутися настирливої реклами в Мережі стане складніше.
Першим цю тему підняв розробник розширення uBlock Origin, що блокує рекламу в браузерах Google Chrome і Firefox. Він повідомив, що в Google готують нову версію маніфесту (файлу, що описує властивості застосунку), яка може порушити роботу різних розширень, призначених для блокування рекламних зображень і відеороликів. Протягом семи років у браузері використовується маніфест v2 (webRequest API), який не змінювали з 2012 року. Але зараз стало відомо, що готується до виходу v3 (declarativeNetRequest API).
Експерти вважають, що нова версія маніфесту буде підтримувати роботу розширень з алгоритмами, як у Adblock Plus, а ті, що функціонують за іншими алгоритмами, стануть марні. Фахівці вважають, що немає гарантії того, що в подальшому в маніфест браузера внесуть чергові зміни, які знищать і цей популярний блокувальник реклами.
Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…
Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…
Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…
Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…
Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…
Беріть участь у розіграші смартфона POCO F8 Pro 12/512 GB Titanium SilverУмови розіграшу:Розіграш діє з 01.12.2025 р. по 15.12.2025 р.…