Розробники блокувальників реклами стурбовані тим, що в Google Chrome готують оновлення, яке може перекреслити їх роботу. Можливо, у майбутньому позбутися настирливої реклами в Мережі стане складніше.
Першим цю тему підняв розробник розширення uBlock Origin, що блокує рекламу в браузерах Google Chrome і Firefox. Він повідомив, що в Google готують нову версію маніфесту (файлу, що описує властивості застосунку), яка може порушити роботу різних розширень, призначених для блокування рекламних зображень і відеороликів. Протягом семи років у браузері використовується маніфест v2 (webRequest API), який не змінювали з 2012 року. Але зараз стало відомо, що готується до виходу v3 (declarativeNetRequest API).
- Chrome OS 72 додасть Google Assistant на Chromebook різних виробників
- Google приступив до тестування Android Messages у Chrome OS
Експерти вважають, що нова версія маніфесту буде підтримувати роботу розширень з алгоритмами, як у Adblock Plus, а ті, що функціонують за іншими алгоритмами, стануть марні. Фахівці вважають, що немає гарантії того, що в подальшому в маніфест браузера внесуть чергові зміни, які знищать і цей популярний блокувальник реклами.
Джерело: fonearena