Огляди та порівняння Смартфони Статті

Флагмани не потрібні?

Більшість виробників смартфонів презентують свої нові флагмани кожні кілька місяців. Кожен з цих смартфонів кращий, більший, крутіший і дорожчий за попередню модель, але чи є сенс у покупці дорогого флагмана?

У цій статті ми поговоримо про те, чи варто переплачувати за флагмани А-брендів, якщо на ринку представлено чимало смартфонів середнього цінового сегмента, які не поступаються або майже не поступаються їм за якістю й характеристикам.

Зміст

  1. Передмова
  2. Чи варто переплачувати за флагманський смартфон А-бренду?
  3. Висновок

Передмова

Якщо ви плануєте купити новий смартфон, проте не готові витрачати на нього усі свої гроші, насамперед визначтеся з тим, для чого взагалі він вам потрібен.

Останнім часом виробники смартфонів, бажаючи виділитися на тлі конкурентів, напихають свої мобільні пристрої величезною кількістю різних фішок. Погодьтеся, далеко не усім користувачам потрібні вигнуті екрани, потрійні камери та гігабайти невикористаної оперативної пам’яті. Усе це, скоріше, маркетинговий хід, що дозволяє продати флагманські смартфони за шалені гроші.

Насправді, смартфона із середнім процесором і трьома-чотирма гігабайтами оперативної пам’яті буде достатньо для виконання більшості повсякденних (і не дуже) завдань, з якими він впорається не гірше, ніж дорогий флагман.

Чи варто переплачувати за флагманський смартфон А-бренду?

Для того, щоб відповісти на це питання, поперше варто розібратися, що ж являють собою А-, В- і С-бренди.

А-бренди – це найбільш відомі міжнародні марки, що давно стали для всіх символом якості й надійності. У цей список входить усього кілька найменувань: Apple, Samsung, LG, Sony та Huwei. Більшість компаній, які володіють А-брендами, мають власні центри розробки та досліджень, завдяки чому першими впроваджують у гаджети нові технології, включаючи нові чіпсети, дисплеї і т. д.

До B-брендів відносяться великі й також добре відомі марки, під якими випускаються якісні та збалансовані пристрої. До їх числа можна віднести Xiaomi, Motorola, Meizu та інші.

С-бренди – це недорогі смартфони без претензій на технологічність, як правило, поступаються за якістю пристроям інших виробників. Це Highscreen, Elephone, Doogee і т. д.

Вітриною будь-якої компанії є смартфони-флагмани, тому більшість виробників намагається оснащувати ці пристрої найпотужнішим і сучасним «залізом». У свою чергу, якщо говорити про ціну, B- і С-бренди залишають смартфони брендів вищої категорії далеко позаду. Ціна багатьох флагманів А-брендів вже давно переступила за $1000 і це далеко не межа. У той же час, цілком гідний смартфон B- або C-бренду, який практично не поступається більш дорогим конкурентам у продуктивності, можна придбати за $300- $500 – а це удвічі або навіть утричі дешевше!

Продуктивність

Порівнюючи флагмани різних брендів, можна легко помітити, що за продуктивністю в бенчмарках та іграх між ними майже немає ніякої різниці. У деяких випадках гаджети В- і С-брендів навіть набирають більше балів у бенчмарках на кшталт AnTuTu (доказом цього є смартфон Xiaomi Mi6, який набрав 210 330 балів).

Дисплей

Якщо на різницю в продуктивності смартфонів звертають увагу тільки деякі користувачі, то економія на інших компонентах може бути помітна й простим оком. Одним з таких прикладів є дисплеї.

Як відомо, компанія Samsung виступає найбільшим постачальником OLED-матриць на ринку смартфонів, проте усі новітні розробки компанії стають доступні іншим виробникам як мінімум з річною затримкою. Робиться це з простою метою – щоб кращі компоненти були ексклюзивом для власних смартфонів. З IPS-матрицями ситуація трохи інша: купити дисплеї високої якості у одного з великих виробників може хто завгодно, але матриці з гарною передачею кольору та високою контрастністю коштують помітно дорожче, ніж бюджетні варіанти.

Сказати, що B-бренди сильно економлять на дисплеях, не можна. Усе-таки екран – це перше, що бачить користувач при покупці смартфона.

Камера

Напевно ніхто не буде сперечатися з тим, що люди, які серйозно ставляться до фотографії, не фотографують на смартфон. Проте, якісна камера в смартфоні – річ, безперечно, потрібна.

Для переважної більшості користувачів камера в смартфоні потрібна, щоб фотографувати свята, пейзажі, сім’ю або друзів та іноді записувати відеоролики.

Деякі виробники пропонують смартфони з двома або навіть трьома основними камерами, але більшості користувачів це не потрібно. Насправді, для того, щоб отримати якісний знімок, буде цілком достатньо смартфона з однією 12-мегапіксельною камерою. Буде не зайвим, якщо камера буде оснащена світлосильною оптикою, стабілізацією зображення та ручними налаштуваннями. Погодьтеся, більшість з вас не будуть друкувати фотографії зі смартфона на великих плакатах або збільшувати їх і вдивлятися в кожен піксель. Ви просто будете переглядати їх або на смартфоні, або на моніторі, або телевізорі.

Якщо ви вирішите поділитися своїми знімками в месенджері або завантажити їх у соціальні мережі, їх якість буде значно зниженою й пересічний користувач вже не зможе відрізнити фотографію, зроблену на флагман від знімка, зробленого відносно недорогим смартфоном.

Важливу роль також відіграє вміння фотографувати і постобробка фотографій. Якщо ви маєте хоч трохи таланту, то зможете отримати хороший знімок навіть за допомогою недорогого смартфона. У той же час, якщо ви не знаєте основ фотографії та ставитеся до цієї справи халатно, ви отримаєте погану картинку, навіть якщо будете знімати на найдорожчий флагман.

Якщо все вищесказане вас не переконало або ви маєте іншу точку зору, заради гарної камери зовсім не обов’язково купувати флагманський смартфон А-бренду. Наприклад, подвійна основна камера смартфона Xiaomi Mi Mix 2S мало в чому поступатиметься камері iPhone X, а вартість даних мобільних пристроїв відрізняється значно.

Автономність

Що стосується ємності акумуляторів, при порівнянні пристроїв А- і В-, С-брендів, найбільшою, як не дивно, вона буде у останніх і передостанніх. Пояснення цьому факту просте: А-бренди, як правило, знижують ємність батарей, щоб зробити корпусу більш тонкими. У той же час у таких смартфонів енергоспоживання оптимізовано краще, ніж у пристрої В- і С-брендів, у результаті чого флагмани брендів різних категорій будуть працювати без підзарядки приблизно однаковий час.

Висновок

Так чи варто вибирати флагман А-бренду? Зрештою різниця в повсякденному використанні смартфонів А- і В-брендів буде мінімальною, тоді як різниця в ціні буде величезною. Якщо ви не належите до людей, яких цікавить техпроцес встановленого у вашому смартфоні чіпсета або технологія, за якою виготовлена ​​флеш-пам’ять, вам варто звернути увагу на смартфони B- і С-брендів, які коштують у 2-3 рази дешевше й у повсякденному житті будуть нітрохи не гірше іменитих флагманів.

За A-бренди має сенс переплачувати, якщо вам подобається бути на вістрі технологій або потрібна якась «фішка», якої немає в інших смартфонах. Покупку смартфонів А-бренду також можна порадити тим, хто не бажає морочитися з прошивкою та вивчати форуми в пошуках «підводних каменів» B- і С-пристроїв, а фінансове питання при цьому не є принциповим.

Купуючи смартфон, пам’ятайте, що це річ, яка дуже швидко застаріває. Це не телевізор, не автомобіль, і не якийсь дорогий пристрій, який служить вам для роботи та отримання прибутку. Це усього лише смартфон, і ви не продасте його дорожче, ніж колись купили.

Вам також сподобається

Рейтинг статті: 5.0
5 5 3

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано