Сервіс Ad Breaks незабаром стане доступним для більшої кількості творців відеороликів у Facebook. Цей інструмент дозволяє авторам монетизувати їх популярні відео.
Ключова особливість Ad Breaks у тому, що він запускає рекламу не на початку роликів, а в їх середині. Разом з глобальним запуском сервісу Facebook Watch, який у перспективі може скласти конкуренцію платформі YouTube, компанія Марка Цукерберга дала старт Ad Breaks. Але спочатку він був доступний лише в декількох країнах – США, Великобританії, Ірландії, Австралії та Новій Зеландії.
Зараз же у Facebook оголосили про поширення цього сервісу ще на два десятки держав. У найближчі тижні його зможуть використовувати автори з таких країн: Аргентина, Бельгія, Болівія, Чилі, Колумбія, Данія, Домініканська Республіка, Еквадор, Сальвадор, Франція, Німеччина, Гватемала, Гондурас, Мексика, Нідерланди, Норвегія, Перу, Португалія, Іспанія, Швеція й Таїланд. Крім англійської мови сервіс тепер пропонує ще французьку, німецьку, португальськв, іспанську та тайську. У майбутньому кількість країн і підтримуваних мов обіцяють розширити.
Ще для авторів відеороликів буде доступний оновлений сервіс Creator Studio, у якому можна відстежити, чого їм не вистачає для того, щоб підключити до свого контенту рекламу. Зокрема, одними з ключових вимог є кількість передплатників у творця роликів і число переглядів його відео.
Джерело: engadget