На тлі триваючих розглядів з приводу втручання Російської Федерації у вибори США в 2016 році, компанія Facebook представила сьогодні на своїй новинній сторінці інформацію про те, що незабаром буде створено онлайн-інструмент, і користувачам буде надана можливість дізнатися: чи «лайкали» та переходили вони на сторінки фейковий пропагандистських акаунтів, пов’язаних з російським агентством інтернет-досліджень, чи розповсюджували дезінформацію під час президентських виборів на сторінках Facebook або Instagram.
Новий інструмент, за словами Facebook, буде закінчений до кінця цього року. І буде доступний у «довідковому центрі» Facebook.
«Важливо, щоб люди розуміли те, як іноземні агенти впливу намагалися посіяти розбрат і недовіру з використанням Facebook до й після виборів у США в 2016 році», – йдеться в повідомленні компанії в блозі. «Ось чому ми, виявляючи інформацію, постійно виступаємо за те, щоб публічно ділитися нею, а також надаємо її слідчим у Конгресі».
Минулого місяця Facebook призвів приголомшливі цифри. Компанія повідомила про те, що російський вплив поширився на більш ніж 126 млн користувачів і це без включення ще 20 млн чоловік у Instagram, які були виявлені пізніше. У період із січня 2015 року по серпень 2017 року російське агентство інтернет-досліджень намагалося посіяти ворожнечу в американському суспільстві, піднімаючи гострі нагальні питання на грунті релігії, расової приналежності, прав геїв, питання еміграції та інші, так би мовити, питання «на злобу дня» . Деякі зі сторінок сприяли кандидатурі Дональда Трампа, при цьому паралельно критикуючи кандидата від демократів Хілларі Клінтон
.
Генеральний юрисконсульт Facebook Колін Стретч дав свідчення перед комітетом Палати представників США з розслідування втручання Росії в президентські вибори в 2016 році в США й сказав, що соціальна мережа «глибоко стурбована всіма цими погрозами». Колін Стретч також додав, що соціальна мережа подвоює свої зусилля в технічному аспекті питання, наймає більше оглядачів, а також вимагає більше інформації від політичних рекламодавців, щоб боротися з такими нечистими на руку «агентами впливу».
А ми з нетерпінням очікуємо додаткових кроків з боку компанії по підвищенню прозорості щодо зловживань російськими компаніями на своїх платформах, і закликаємо їх представити спільний звіт про те, як Росія використовувала ці платформи, щоб сіяти розбрат і вести інформаційну війну проти України.
Джерело: newsroom