Компанія Mozilla Corporation, відома своєю пристрастю до того, щоб радити користувачам браузера Firefox, які сайти відвідувати, придумала новий спосіб роздачі рекомендацій користувачам. У тестовому режимі запрацювало розширення “Firefox Advance”, що нагадує людині такий інтернет-контент, який може її зацікавити.
Робота нового розширення безпосередньо стосується аналізу поведінки в мережі людини, яка надасть дозвіл на встановлення цього сервісу на свій комп’ютер. Розширення поки не входить до основного пакету Firefox, а тому його необхідно встановлювати окремо. Програма вивчає веб-сторінки, які переглядає людина, і на основі отриманого аналізу починає пропонувати їй почитати схожі статті або подивитися аналогічний контент. Для глибшого дослідження смаків та інтересів користувача, аналізується також історія його переглядів. Рекомендації виводяться в бічній панелі ліворуч, щоб не заважати користувачеві спокійно читати статтю або дивитися відео.
Підводні камені в тому, що самостійно Mozilla не зможе впоратися з великим обсягом завдань для повноцінного функціонування віртуального консультанта. Система повинна вміти не тільки запам’ятовувати ваші інтереси, а й безпомилково визначати, які ресурси в Мережі повністю їм відповідають. У цій роботі Mozilla заручилася підтримкою компанії LaserLike. Таким чином, інформація про історію ваших переглядів потрапляє в треті руки, і Mozilla відкрито сповіщає про це всіх, хто бажає протестувати нове розширення. Користувачі-випробувачі в будь-який момент можуть безперешкодно призупинити свою участь в експерименті або повністю зупинити збір інформації. Також у них є можливість дізнатися, які дані LaserLike вже встиг зібрати з їх браузера.
Джерело: slashgear