Компанія Liftoff провела дослідження про те, як часто люди готові платити за додатковий контент, який пропонують мобільні ігри. Виявилося, що жінки частіше готові залізати в гаманець заради цього.
Фахівці майже рік проводили дослідження, щоб вивчити поведінку людей, що грають у мобільні ігри. Зокрема, у період з червня 2017 по травень 2018 року ці фірми вивчили реакцію на 47 млрд показів рекламних оголошень із закликом скачати ту чи іншу гру. З’ясувалося, що жіноча аудиторія є благодатним грунтом для роботи маркетологів, оскільки геймерши в 16,7% випадків після встановлення ігровоїо програми платили за її внутрішній контент. Цей показник на 79% вищий, ніж в разі, коли грають чоловіки. Ще дослідники з’ясували, що люди, які грають у такі якісні мобільні ігри, як “Fortnite”, витрачають на внутрішньоігрові додаткові можливості більше грошей, ніж на інші види розваг.
Розробникам ігор доводиться чимало витратитися на рекламу, щоб залучити до свого продукту гравців. Причому, з цієї точки зору, користувачі гаджетів на базі iOS обходяться їм майже вдвічі дорожче, ніж користувачі Android. Залучення за допомогою реклами гравця в першому випадку “виливається” розробнику в середньому в $11,08, а в другому випадку – $6,37.
Але грошовий прибуток від господарів «яблучних» пристроїв також вище – кожен п’ятий користувач iOS розщедрюється за платний контент, і лише кожен дев’ятий власник Android готовий піти на цей крок. У цілому зараз 13,4% гравців платять за контент, щоб підтримати розробників монетою. Цей показник, у порівнянні з минулим роком, зріс на 67%.
Дослідники відзначили «золотий місяць» для продажів контента в мобільних іграх. Відповідно до їхніх висновків, гостра стадія ігроманії настає в січні, після того, як новорічні свята залишилися позаду, а душі все ще хочеться розваг.
Джерело: venturebeat