Дослідницьке агентство Pew Research Center поширило результати свого аналізу найпопулярнішого контенту на YouTube. Геймери і дітвора – у фаворі.
Фахівці агентства проаналізували більше 40 тис. каналів YouTube із великою кількістю підписників. У ході дослідження вони дійшли кількох цікавих висновків. Наприклад, виявилося, що популярна відеоплатформа давно перестала бути суто американським феноменом. Серед вивчених в рамках дослідження відео лише 17% були повністю англійською мовою.
Набагато цікавішим виявилося вивчення смаків глядачів. Щоправда, в даному випадку мова йде саме про англомовний контент. Коли аналітики вивчили більше 30 тис. відео на YouTube, вони з’ясували, що майже кожне п’яте з них так чи інакше присвячено відеоіграм. Це можуть бути, як стрім ігри, так і огляди популярних або нових проектів для ПК і консолей. Ця категорія за кількістю переглядів обійшла відео, пов’язані з темою краси, автомобілів та інших транспортних засобів, спорту і навіть музики.
Беріть участь у розіграші Конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі містаУмови розіграшу:Розіграш діє з 21.10.2025 р. по 02.11.2025…
Бери участь у розіграші навушників Nothing headphone (1) Black (більше…)
Беріть участь у розіграші 1000 Алло ГрошейУмови розіграшу:Розіграш діє з 16.10.2025 р. по 23.10.2025 р.(включно) на території України, окрім тимчасово…
Бери участь у розіграші ігрової миші Dream Machines DM9 Skill USB Black та килимка для мишки Dream Machines DM Pad…
Беріть участь у розіграші 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4Умови розіграшу:Розіграш…
Розглядаючи різноманітні кухонні прилади, пропонуємо дізнатися, як вибрати мультипіч, адже це багатофункціональна та зручна побутова техніка. Використовуючи її, ви зможете…