Новини

CEO Amazon Джефф Безос знявся в рекламному тизері для Super Bowl

Компанія Amazon усіляко намагається просувати свій голосовий помічник Alexa і, варто зауважити, вельми вдало. Нещодавно в компанії зняли рекламний ролик для Super Bowl 2018, присвячений Alexa, в якому знявся глава компанії Amazon Джефф Безос.

Про що ролик?

30-секундний ролик розповідає про те, що буде, якщо у голосового помічника Alexa пропаде голос. В одну мить голосовий помічник закашлявся і замовк, залишивши в подиві господиню колонки Amazon Echo. Звісно, за задумом творців ролика, це викличе загальнонаціональну паніку. Люди будуть у шоці, про це в новинах будуть говорити усі канали країни. Що тепер робити? Хто замінить Alexa? Це питання хвилює усіх. Компанія Amazon зуміла, звичайно ж, зберегти інтригу.

У ролику знявся і глава Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos). Як ви думаєте, чим він займається в ролику? Правильно, намагається знайти вихід із ситуації з Alexa. Він вирішується на важливий крок після того, як Amazon Alexa втрачає голос.

Здається, так собі сюжет, але насправді голосовий помічник від Amazon дійсно дуже популярний у наш час. Рекламний тизер, на перший погляд, як би підкреслює, наскільки важлива компанія Amazon. А й справді, коли Alexa інтегрується з десятками таких продуктів, як автомобілі, термостати і навіть розумний туалет, важко заперечувати, наскільки далеко зайшла технологія за декілька років. Компанія Amazon усіляко намагається переманити на свою сторону покупців, намагаючись якомога більше продати своєї продукції, особливо розумних колонок Amazon Echo з голосовим помічником Alexa. Тим самим намагається отримати явну перевагу над конкурентами, такими як Google Home та Apple HomePod.Якщо подивитися з іншого боку на цей рекламний ролик, то, можливо, у компанії Amazon вирішили надати покупцям Amazon Echo та Echo Dot вибір голосів, якими буде розмовляти Alexa. Якщо це дійсно так, то компанії доведеться сильно попрацювати й понести додаткові фінансові витрати. Але це того варте. Популярність розумних колонок від Amazon може зашкалювати. Нам же доведеться тільки чекати новин від компанії.

Джерело: Amazon

Рейтинг статті: 0.0
5 0 1

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано