Минуло два місяці з моменту релізу гри Call of Duty: Mobile. За даними аналітиків SensorTower, справи в мобільної версії популярного шутера йдуть дуже добре.
За перші два місяці гру встановили на мобільні пристрої більше 172 млн разів. За цей період розробники з Activision змогли заробити на своєму дітищі близько $87 млн. Сам собою шутер безкоштовний, але в ньому є внутрішньоігрові покупки. Після тріумфального запуску швидкість додавання нових користувачів значно знизилася. Якщо за жовтень було зареєстровано 146 млн гравців, то в листопаді новачків виявилося всього 21 млн осіб.
- «Київстар» відкрив безлім-доступ до Call of Duty: Mobile
- Гра Call of Duty: Mobile встановила абсолютний рекорд
По країнах у лідерах за кількістю користувачів стоять США, звідки походить 28,5 млн завантажень гри (16,6%). На другому місці Індія – 17,5 млн завантажень (10,2%), а на третьому – Бразилія з 12 млн завантажень (7%). Левова частка гравців користується мобільним застосунком із Google Play – 89 млн (52%).
Якщо заглибитися в питання монетизації, то прибуток від мобільного Call of Duty також стала нижче, але, на думку фахівців, це прогнозований процес. Зараз рівень витрат буде приблизно на одному рівні. У жовтні геймери витратили $55 млн, а в листопаді вже $31 млн. При цьому більше внутрішньоігрові покупки здійснювали користувачі iOS (інфографіка вище). Найзатятішими «гуляками» у мобільній версії Call of Duty є американці, які витратили $36 млн (42% від усієї суми). На другому місці опинилися геймери з Японії з $11 млн (13,2%), а на третьому – заощадливіші жителі Великобританії. Вони розщедрилися «усього лише» на $2,6 млн, що склало 3% від загальної суми, яку заробила на гравцях студія Activision.
Джерело: sensortower