Близько двох років потому материнська компанія бренду Motorola – Lenovo – зважилася на експеримент. Вона оголосила про те, що культовий бренд Motorola буде замінений на його скорочений суббренд Moto. Дана новина дуже сильно сколихнула фансектор Motorola.
Вони не могли собі уявити, що компанія, яка розробила й виготовила перший мобільний телефон, скоротиться у своїй назві до чотирьох букв, відомих в усіх куточках світу, але все ж таки…
І ось з 2016 року фани почали кампанію з боротьби із маркетинговим відділом Motorola, закидаючи його скаргами. У той же рік керівництво Motorola було замінене. І ось уже діючий директор з маркетингу Ян Хакфельдт прислухався до зауважень фанів. Вони наполягли на поверненні знакових цифр «11:35» на рекламні зображення (вважається, що об 11:35 3 квітня 1973 року співробітник Motorola Мартін Купер здійснив перший у світі дзвінок із мобільного телефону голові дослідного відділу конкуруючої компанії AT&T Джоелу Енгель). Ян Хакфельдт також погодився з фанами, що більшість маркетингових матеріалів повинні використовувати знаковий логотип Motorola замість слова «Moto».
Отак, у середині 2017 року бренд Motorola остаточно відновлений у своїх правах і не просто відновлений: на сьогодні компанія Motorola Mobility є світовим виробником №4 у Латинській Америці, в Індії – №5, а в США і на ринку в Західній Європі дала приріст у 130% за рік.
Це приклад того, як голос фанатів був почутий і це пішло тільки на користь компанії. Як то кажуть, Lenovo та Motorola зрозуміли силу зворотного зв’язку зі споживачами.
Джерело: motorola-fans.com