Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував, як клієнти відреагували на прем’єру фільму «Барбі» з Марго Роббі у головній ролі, та чи зросли продажі відомої ляльки на маркетплейсі. Лялька Barbie, створена 1959 року компанією Mattel, завжди була популярною – вона користувалася стабільним попитом серед клієнтів на allo.ua ще задовго до виходу фільму. Проте напередодні прем’єри фільму – 18-19 липня – онлайн-трафік на картки товарів з серії Barbie зріс утричі порівняно з середнім аналогічним трафіком влітку. Після прем’єри спостерігається подальше зростання пошукового трафіку. Зазвичай попит на персонажів фільмів та мультфільмів зростає впродовж 1-2 тижнів після прем’єри, тож в компанії очікують на зростання продажів дещо пізніше, адже фільм вийшов на великі екрани в Україні лише 21 липня 2023 року.
Продавцем ляльок та аксесуарів серії Barbie є не лише компанія АЛЛО, а й партнери-мерчанти, що зареєстровані та працюють на національному маркетплейсі. Наразі серед пропозицій є власне ляльки Barbie, лялькові набори з ними, а також різноманітні аксесуари, як-от фургони та единороги. Barbie може бути чудовим подарунком, якому зрадіє дівчинка у віці 3-12 років.
5 найпопулярніших моделей Barbie на allo.ua:
«Очевидно, що фільм вплинув на загальний тренд Barbiecore, а рожевий став найпопулярнішим кольором цього літа. Втім, клієнти АЛЛО поки не поспішають скуповувати ляльки Barbie для своїх дітей. По-перше, чимало жінок з дітьми досі перебувають за кордоном, а це значний сегмент наших клієнтів. По-друге, наближається сезон підготовки до школи, тож він, вочевидь, більш актуальний через анонсування повернення шкіл до офлайн-навчання. Очікувано, що під впливом фільму продажі Barbie та всього, з нею пов’язаного, зростуть наступного кварталу», – коментує Катерина Рижкова, категорійний менеджер департаменту іграшок маркетплейса АЛЛО.
Зазвичай пік продажів іграшок, зокрема, й ляльок Barbie, припадає на листопад-грудень – період «Чорної п’ятниці» та придбання новорічних подарунків для рідних та друзів. В цей час продажі категорії зростають на 80%. Останніми роками значних змін у попиті на іграшки Barbie не відбувалося, сама ж Barbie посідає за продажами на маркетплейсі друге місце після ляльки LOL Surprise.
АЛЛО — маркетплейс національного масштабу з товарами – від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. allo.ua – тицяй що хочеш!
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…