Apple поділилася фінансовим звітом за третій квартал 2019 року. Корпорація відчуває себе непогано, незважаючи на застій на ринку смартфонів.
Третій квартал компанія завершила з виручкою в $53,8 млрд, що виявилося на 1% більше, ніж вона заробила за відповідний період минулого року. Головними факторами успіху стали продажі сервісів і «розумних» носимих пристроїв. Загальний обсяг продажів продуктів Apple у рідних США за третій квартал склав $25,1 млрд. Для порівняння, минулого року ця цифра становила $24,5 млрд. Добре справи компанії ідуть в Японії, де намітилося збільшення доходів на 9,5% (сума виручки склала $4,1 млрд). В інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону сукупний дохід також виріс на 9,5% ($3,6 млрд).
- Крізь бурю: Huawei звітує про зростання прибутку
- Apple за круглу суму викуповує в Intel модемний бізнес
Одночасно з цим Apple втрачає позиції на ринку Китаю (заробіток склав $9,2 млрд проти торішніх $9,6 млрд) і країн Європи ($11,9 млрд проти $12,1 млрд, які отримала в третьому кварталі 2018-го). На думку експертів, у цих регіонах посилилася конкуренція, що й призвело до таких результатів.
Що стосується окремо продажів iPhone, то тут відбулося скорочення доходів на 13,1%. Цього року за третій квартал компанія отримала від поставок смартфонів $25,9 млрд, а минулого – $29,4 млрд.
У четвертому кварталі 2019-го Apple планує випустити нову серію iPhone XI, а також, можливо, овіяний чутками 16-дюймовий MacBook. Крім того, гендиректор корпорації Тім Кук повідомив, що наступного місяця в США випустять кредитку Apple Card. Усе це повинно стати запорукою гарних фінансових показників в останньому кварталі року.
Джерело: gsmarena