Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував покупки українців впродовж останнього року – з травня 2022 року по травень 2023 року, зокрема структуру продажів товарів АЛЛО та партнерів маркетплейсу. Після значного падіння навесні 2022 року окремі категорії, як-от товари для дому, спорту та здоров’я, показали значний приріст.
Товари для дому в топі продажів
Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів для дому маркетплейсу АЛЛО. Загалом продажі меблів зросли у 4,5 раза, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання за 6 місяців 2023 року порівняно з 2022 роком:
На кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел – 60%, а геймерських крісел – вже у 9 разів більше, ніж за весь попередній рік.
Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 раза у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу АЛЛО – його продажі зросли в 1,5 раза за аналогічний період.
Спорт та здоров’я — понад усе
Найпопулярнішими у категорії «Спорт та здоров’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари для краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, то матимемо зростання продажів:
За неповний ІІ квартал цього року клієнти придбали велотоварів на 200% більше ніж у I кварталі.
«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів на початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит на товари для дому зберігається через те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено або переїхали та облаштовуються на нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати за станом здоров’я за будь-яких обставин. Рівень попиту на велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до літнього сезону», – зазначив Денис Корецький, керівник департаменту АЛЛО Маркетплейс.
На національному маркетплейсі АЛЛО тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, так і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. На початок 2023 року на маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.
АЛЛО — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
allo.ua – тицяй що хочеш!
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…
View Comments
1