Скажені знижки, інформаційний галас — і всього три дні акції, за якою стоять кілька місяців підготовки. Чорна П’ятниця — день найбільших знижок і нереального ажіотажу. Як правило, середній чек у ці дні збільшується на 25%, а попит зростає вдвічі чи більше. Нам, як кінцевим споживачам, помітно тільки результат: дисконтні ціни на сайті. А для такого великого маркетплейса, як АЛЛО, підготовка до цього «простого» дня займає кілька місяців і забирає чималий ресурс.
«Для того, щоб підготуватися до Чорної П’ятниці, ми оптимізуємо роботу абсолютно всіх департаментів, підключаємо додатковий логістичний ресурс, міняємо графік роботи співробітників, виділяємо сервера. Купівельна активність збільшується у два рази, це означає, що ми повинні працювати з подвійною потужністю, щоб надати звичний АЛЛО-сервіс нашим клієнтам» — коментує СМО ГК Алло Артур Матковський.
А що, якщо введуть карантин вихідного дня, і відвідувачі не зможуть прийти в АЛЛО на вихідні?
«Ключовий навик успішного бізнесу в наші дні — миттєва адаптивність. При карантинних заходах на вихідних ми готові змістити час акції або стартувати раніше, щоб у наших клієнтів не було поспіху та була можливість вибирати товари комфортно. Крім того, на allo.ua доступні відеоконсультації, які дозволяють клієнту протестити товар у відеочаті з нашим консультантом. І, звичайно, як ніколи буде актуальний слоган «Чорна п’ятниця у твоєму смартфоні». Частка мобільного трафіку в e-commerce вже перевищила 80%, і АЛЛО не є винятком. Ми закупили додаткові сервери, тому готові впоратися з піковим навантаженням на сайт» — зазначає керівник діджитал-департаменту Владислав Місіюк.
Крім адаптивного підходу, АЛЛО здивували ще й ніжною комунікацією — креативна кампанія під назвою «Чорна Нiжнятниця» не залишить байдужим найжорстокішого циніка. Крім яскравого візуального рішення, люба сама ідея: адже всім і справді так не вистачає позитиву цього року.
До категорії ніжних цін потраплять смартфони, товари екосистеми Xiaomi, бездротові навушники, фітнес-трекери, побутова техніка та багато іншого.
Для тих, хто ще не розніжився, останній чорноп’ятничний тизер: крім знижок АЛЛО готує бонусні смаколики у вигляді АЛЛО-Грошей для своїх активних клієнтів.
Все: секрети здали, пішли вибирати подарунки на allo.ua та чекати на знижки. Чого й вам бажаємо!
Довідка:
АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати краще, технологічніше, жити комфортно й сучасно. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки й товарів для дому та відпочинку, від косметики та інструментів до одягу й меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому та в магазини у 140 містах України. Allo.ua — тицяй що хочеш!
Контакти для ЗМІ: allo@mainstream.ua