Новини

АЛЛО освоює нові території та формати

Новий флагманський магазин Алло.max з’явився в Києві.

Магазин розташований у центральному атріумі ТРЦ Ретровіль і займає значну площу 375 м2. Завдяки такому масштабу, крім звичних смартфонів і гаджетів, у магазині представлені товари з інших категорій: побутова техніка, товари для спорту, електротранспорт, а також товари, які раніше можна було зустріти тільки на маркетплейсе allo.ua. Особливої уваги заслуговує зона бренду Xiaomi — MiHome.

Xiaomi фокусується на створенні “розумного будинку” — екосфери з техніки, керованої через смартфон. Але якщо в інших торгових точках АЛЛО smart-техніка для дому була представлена ​​в основному роботами-пилососами, чайниками і подібними гаджетами, то в зоні MiHome у відвідувачів з’явилася можливість ознайомитися з максимально широким асортиментом товарів Xiaomi: фени, плойки, термометри, зубні щітки,  термоси, повна система “розумний будинок” (від датчиків руху до системи безпеки), включаючи освітлення і безпеку, —і навіть робочі інструменти.

“Ми постійно розвиваємося і прагнемо перевершити очікування наших клієнтів, тому шукаємо та втілюємо нові формати. Алло.max — це не тільки МАХімально широкий вибір товарів у фізичному просторі. Це якісний досвід, який клієнт отримує в інтерактивних брендзонах, подібних MiHome”.

Незважаючи на те, що AЛЛО.max уже відкритий для відвідувачів ТРЦ Ретровіль, урочисте відкриття відбудеться 21 серпня. Тільки чотири дні, з 21 по 24 серпня, діятимуть спеціальні знижки на цілий ряд популярних товарів, також плануються конкурси, розіграші та онлайн-стрім на офіційних акаунтах Алло в Instagram і TikTok.

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано