Будучи соціально відповідальною компанією, АЛЛО інформує покупців про новий режим роботи роздрібних точок у період «локдауна вихідного дня». Алло планує працювати у форматі пунктів видачі. Пріоритетом стане здійснення видачі інтернет-замовлень та організація власної адресної доставки. Крім цього, у магазинах АЛЛО на період обмежень буде доступна можливість придбати товари медичного призначення, асортимент яких планується значно збільшити.
«У нас 340 магазинів по всій країні та тисячі співробітників. У мінливих умовах ми повинні продовжувати піклуватися про потреби наших клієнтів, оптимізувати внутрішні ресурси й дуже швидко адаптуватися до ситуації. Якщо ми можемо використовувати площу торгових точок під інші завдання, ми будемо це робити. Звичайно, дотримуючись усіх заходів безпеки та санітарних норм, як ми це робимо з початку карантину», — каже Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканального роздробу АЛЛО.
АЛЛО також оголошує про запуск сервісу «АЛЛО-Експрес» у великих містах: Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові та Запоріжжі. Уперше компанія ввела можливість отримання замовлення день у день у період весняного карантину, перевівши частину продавців у кур’єри й таким способом зберігши робочі місця.
Замість традиційного відвідування магазину, у клієнтів АЛЛО також є можливість отримати вичерпну консультацію по відеозв’язку та одразу оформити замовлення в режимі онлайн. На сайті allo.ua доступна унікальна для українського ритейлу функція “Експерт онлайн”, що дозволяє провести відеоконсультацію з продавцем, який продемонструє обраний товар, випробує його функції і відповість на будь-які питання.
Довідка:
АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати краще, технологічніше, жити комфортно і сучасно. Найбільший ритейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку, від косметики й інструментів до одягу і меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини у 140 містах України.
АЛЛО — тицяй що хочеш!
фигня ваша компания. приняли заказ. обнадежили, сами анулировали. сказали что поставщик отменил заказ. за два дня товар подорожал, а мне не компенсации, не предложить решение проблемы, и даже не перезвонили. бизнес процессы в алло на низком уровне. вы так потеряете свой рынок покупателей
Отличные новости. Спасибо за сервис. Едем за своим заказом.
Не спешите. Только из магазина. Товар пришел, но “база не пропускает в связи с карантином..” ??!!
Согласен. Заказывали ванну . Промурыжили почти неделю. В итоге сказали что ванна пришла с браком…. И отменили заказ-не компенсировав ничего… А наоборот предложили ванну на порядок дороже…. Не рекомендую… Алло стали обычными перекупами(барыгами)…. Они заказывают у кого-то и якобы от себя продают с хорошей для себя наценкой. Не рекомендую!!!
У меня пока все хорошо
Думаю до это враки,сам все побачу.
Заказал мясорубку, обещали доставить за 5 дней, на четвёртый день перезвонили, что доставят на 8 день, потом позвонили, сказали справяться на 10 день. Навязали доставку курьером, у курьера нет разменных денег для сдачи…
Как то всё один к одному не клеется.
Пока воздержусь от заказов в Алло.