Новини

Adobe купує Magento за $1,68 млрд

Adobe офіційно оголосила про укладення остаточної угоди про придбання Magento Commerce, провідного гравця на ринку торговельної платформи, за $1,68 млрд з урахуванням звичайних коригувань цін на покупку. Платформа Cloud Magento Commerce дозволить інтегрувати комерцію в хмару Adobe Experience Cloud, забезпечуючи єдину платформу, яка буде обслуговувати як клієнтів B2B, так і B2C по всьому світу.

Платформа Magento об’єднує цифрову комерцію, управління замовленнями та інтелектуальну розвідку в єдину комерційну платформу, що дозволяє здійснювати покупки в широкому спектрі галузей.

Обидві сторони впевнені, що Adobe і Magento поділяють погляд на майбутнє цифрового досвіду, який об’єднує силу Adobe в контенті й даних з інноваційними дослідженнями Magento.

Чому Adobe купує Magento?

Adobe є лідером в області проектування й надання цифрового досвіду через контент і дані, які дозволяють забезпечити послідовний, особистий, інтуїтивний досвід, який споживачі очікують. Комерція також є невід’ємною частиною досвіду клієнтів. Споживачі та підприємства тепер очікують, що кожна взаємодія буде доступна для покупок – чи то в Інтернеті, у мобільних телефонах, соціальних мережах, у продуктах або в магазині.

Купівля Magento дозволить компанії Adobe inc успішніше конкурувати із Salesforce, які мають сильні позиції в області онлайн-сервісів, маркетингу та продажів хмари. Нагадаємо, що Salesforce придбала Demandware за $2 млрд рік тому, щоб надати доступ до аналогічного набору функціональних можливостей. Спостерігачі ринку вважають, що покупка Magento матиме багато переваг для бізнесу Adobe і дозволить їм краще спілкуватися зі своїми клієнтами, і закрити цикл цифрових транзакцій, підготовлений до запуску з використанням поточних рішень, які вже пропонує Cloud Cloud. Угода дозволить зблизити відносини між Adobe і Microsoft.

Обидві компанії вже розкрили свої плани щодо партнерства в області онлайн-маркетингу та розширили свої позиції за рахунок Salesforce. Їх найбільший конкурент у цьому сегменті отримав дохід у розмірі понад $8 млрд у 2017 році, і очікуємо, що до кінця 2018 року цей показник перевищить $10 млрд. Рішення Magento націлені на користувачів SMB, тоді як Adobe Inc повністю орієнтована на бізнес-середовище. Ця комбінація дозволить їм запропонувати привабливіший і гнучкіший портфель онлайн-рішень, що відповідають усім потребам.

Що ж далі?

Нагадаємо, що до поточних клієнтів Magento відносяться такі бренди, як Canon, Helly Hansen, Paul Smith і Rosetta Stone. Adobe Inc і Magento спільно надають послуги ряду великих клієнтів, включаючи Coca-Cola, Warner Music Group, Nestlé і Cathay Pacific.

Генеральний директор Magento Марк Лавелл продовжить очолювати команду Magento як частину бізнесу Digital Experience від Adobe, звітуючи перед виконавчим віце-президентом і генеральним менеджером Бредом Ранчхером.

Очікується, що операція завершиться протягом третього кварталу цього фінансового року. Поки угода не завершиться, кожна компанія буде продовжувати працювати самостійно.

Джерело: thenextweb

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано