Частка онлайн-продажів на маркетплейсі Алло зростає рік до року завдяки популярності мобільного застосунку. На кінець 2024 року 40% всіх онлайн-покупок на маркетплейсі припали саме на нього. Загалом користувачі завантажили застосунок Алло понад 7 мільйонів разів, залишивши схвальні відгуки і оцінивши його в App Store та Google Play на 4,8 балів.
Активно купують у застосунку користувачі у віці до 45 років, проте збільшується кількість прихильників мобільного шопінгу у віці 50+. Клієнти від 18 до 34 років – основні покупці в iOS-версії застосунку, їх частка становить 60%, ще 20% припадає на користувачів у віці 35-44 років, ще 20% – старші за 45. Серед користувачів Android-версії застосунку Алло 30% становлять покупці віком 35-44 роки, по 20% – у вікових категорій 25-34 та 45-54 роки. Доля жіночої аудиторії iOS-версії застосунку зросла та становить 53%. Доля користувачок пристроїв на базі Android не змінилася і залишається на рівні 40%. Топ міст перебування покупців – Київ, Дніпро, Львів, Харків, Одеса.
Переважна більшість клієнтів – понад 70% – забирають замовлені у застосунку товари поряд із домом чи місцем роботи у точках видачі замовлень маркетплейсу, які знаходяться у 120 містах України. Кожний четвертий клієнт вказує поштових операторів як зручний спосіб отримання покупки, а от решта віддає перевагу адресній доставці онлайн-замовлень кур’єром.
Щодо способів оплати онлайн-замовлення, то 60% оплат припадає на готівкові розрахунки у точках видачі замовлень, інші 40% – на безготівкові оплати включно з оплатою частинами та оформленням кредитів.
За перші місяці року клієнти виявили інтерес до товарів як продавця Алло, так і мерчантів маркетплейсу у категоріях дрібної та великої побутової техніки, ноутбуків, телевізорів, планшетів, навушників, носимих ґаджетів, активного відпочинку та туризму, товарів для дому та смартфонів. Крім того, в середині травня з’явився трафік на картки товарів з електромобілями, які нещодавно стали доступними на маркетплейсі Алло.
У топі покупок, зроблених у застосунку Алло з 1 січня 2025 року:
Застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року на Android та iOS. У 2023 році застосунок став повністю україномовним, а у 2024 році оновив дизайн. У застосунку користувачі можуть дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції, крім того, є можливість отримати спеціальні знижки при купівлі певних товарів. Вибирати та купувати товари із застосунком легко, він значно покращує досвід мобільного шопінгу покупців маркетплейсу Алло.
Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
Відкрий Алло – закрий питання.
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…