Аксесуари Гаджети Допомога новачку Статті Фототехніка

Топ-12 порад тіктокеру-початківцю

Стаття актуальна для тих, хто мріє підкорити одну з найпопулярніших сучасних соціальних платформ — TikTok. Тут піде мова про топові рекомендації, які створені на основі аналізу контенту популярних блогерів. Ці поради допоможуть вам розібратися в усіх особливостях блогінга в TikTok і домогтися поставлених цілей. Час прочитання — 7 хвилин.

В МАГАЗИН

TikTok — відеолихоманка сучасності

Поки мами та бабусі розсилають вам прикольні ролики зі старих добрих соцмереж, нове покоління засиджується в Likee, де панує та сама атмосфера. Але є одне місце, яке здатне зібрати там обидва покоління.

TikTok — китайська соціальна мережа у вигляді застосунку для смартфонів, що дозволяє знімати й публікувати короткі відеоролики довжиною до 1 хвилини з популярною музикою або уривком із фільмів і серіалів. На сьогоднішній день ним користуються більше 1,5 млрд людей у світі, де в середньому проводять 39 хвилин на день.

Набір для блогера XPRO LIVE LIGHT AV360
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Встановлення Настільне, підлогове
Призначення Для відеокамери, для смартфона, для фотоапарата

У TikTok зібрані ролики на різні теми: від реклами, професійної тематики, гумору й до особистих переживань. Будь-яка творчість знайде тут відгук, і будь-який користувач може вискочити в категорію рекомендацій і стати популярним блогером за один день.

Навіщо потрібен TikTok бізнесу

Сьогодні ця соцмережа найзручніша та вигідна для розвитку власного бренду. Адже вона може допомогти вам стати затребуваним без фінансових вкладень у рекламу. Варто розуміти, що це тимчасово. Тому потрібно черпати натхнення та діяти вже зараз.

TikTok ще не стабілізував алгоритми, і оцінка популярності контенту може дати вам шанс вискочити в рекомендації набагато швидше за інші платформи. Конкуренція досить слабка, адже там немає реклами та будь-яке просування вам обійдеться дешевше.

Риг для смартфону Ulanzi U-Rig Pro
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Встановлення Ручний
Призначення Для смартфона

TikTok дозволяє збільшувати трафік за допомогою активних посилань у профілі облікового запису. Також у розробці функція покупок e-commerce. Бренди виставляють хештег, запускають челендж, активізують трафік і користувач може купити товар, який сподобався, не виходячи з програми.

Застосунок активно набирає обертів популярності та вже обігнав Instagram. Тому будь-якому бізнесу дуже важливо освоїти й цю платформу.

Топ-поради тиктокеру-початківцю

1. Оформлення профілю

Відвідавши вашу сторінку, люди повинні зацікавитися й залишитися. Для цього вам слід прописати своє біо, розповісти про свої особливості або досягнення. Від того, що та як ви напишіть, залежить поява нового підписника.

По-перше, вигадайте нік, який буде легко запам’ятовуватися та знаходитись у пошуку. По-друге, аватар має бути яскравим і по-справжньому крутим. По-третє, обов’язково вказуйте посилання на інші ваші сторінки або канали.

Комплект блогера Acclab Ring of Light 2в1
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Встановлення Настільний
Призначення Для смартфона

2. Про хештеги

Щоб там не казали представники однієї з найактуальніших спеціальностей сучасності SMM, хештеги не мають чарівних властивостей і не виведуть у топ ваш контент за секунди. Так, вони найдоступніші й таки корисні інструменти для просування в будь-якій соцмережі, у тому числі й TikTok. Для того, щоб вони працювали на вас, вам варто вибирати ваші тематичні мітки, що засновані на геолокації. Також не слід вибирати найпопулярніші теги, якщо ви тільки нарощуєте аудиторію. Інакше ваш контент загубиться серед тих, хто вже в топі.

Набір блогера XoKo BS-600+ RGB Led
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Встановлення Підлоговий
Призначення Для смартфона

3. Контент

Причина, яка приводить людей на сторінки соцмереж, полягає в контенті. Він є запорукою успіху блогу. Як же створити контент, здатний залучити багатомільйонну аудиторію? Усе дуже просто й складно водночас. Потрібно лише робити те, що подобається, у що вірите та чим «горите».

Щоб надихнути вас, ми підготували найактуальніші рекомендації для створення контенту:

  1. Оригінальність насамперед. Ви можете стати популярним на будь-якій платформі завдяки своїй оригінальності.
  2. Кожного дня — новий пост. Але не більше двох, інакше ви швидко набриднете. Якщо ж робити великі перерви, то ваш профіль загубиться й вас моментально забудуть. Особливість TikTok у тому, що він не занижує кількість переглядів через безліч постів, на відміну від інших соціальних платформ.
  3. Якісне відео може виділити вас серед безлічі погано відзнятого контенту. Це відмінний спосіб вирватися вперед. Більшість не особливо старається та знімає відео поганої якості, яке дуже рідко потрапляє в топ.
  4. Вибирайте гарну локацію для зйомки або зробіть спеціальний фотофон.
  5. Для зйомки придбайте гідну камеру, штатив і світло.
  6. Краще заздалегідь написати сценарій і прорепетирувати. Так ви заощадите час і не будете багато разів перезнімати.
Штатив зі світлом для смартфона Puluz PU461B (RGB)
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Встановлення Настільний
Призначення Для смартфона

5. Слідкуйте за трендами

Для популярності важливо відстежувати тренди й дотримуватися їх. Для цього ознайомтеся з відео, які займають верхівку «реку» і знімайте подібне, але без плагіату — усе має бути перезняте у вашому стилі. Наприклад, зараз дуже актуальна тема антирасизму, але будьте обережні й готові до хейтів. Адже будь-яка популярна тема тягне за собою натовп хейтерів і тролів.

6. Гумористична сторона

Тут важлива грань між складним гумором і простим. Ваш контент не повинен перевантажуватись жартами, які важко сприймати. Користувачі TikTok не будуть напружуватися, намагаючись зрозуміти почуття гумору новоспеченого блогера. Вони просто підуть. Потрібно бути природним, обережним (щоб нікого не образити) і в міру самокритичним.

Apple iPhone 12 mini 128GB Product Red (MGE53)
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Діагональ екрана 5,4″
Камера 12 Мп + 12 Мп

7. Тільки сміливим підкоряється TikTok

На жаль, гарантованого рецепта попадання в «рек» не існує. Потрібно знімати й постити все, що приходить на розум. Зрозуміло, для цього потрібна чимала сміливість. Адже кожен пост може викликати як схвалення, так і жорстку критику. Готовність до всього та правильне прийняття ситуації — основні ознаки хоробрості.

8. Стильна унікальність

Потрібно бути унікальним, але в міру, адже тренди ніхто не відміняв. Тому необхідно знаходитись на золотій середині. Ви повинні залучати та запам’ятовуватися. Не зраджуйте собі, але не виходьте за рамки затребуваності аудиторії.

Зовнішність блогера буде відображати ідею сторінки TikTok. Визначтеся зі стилем одягу, зачіскою та аксесуарами, які стануть вашою фішкою. І не бійтеся експериментів із зовнішністю. Головне — не виходьте за межі й не переборщіть, щоб не зануритися в треш.

Екшн-камера Панорамна камера Insta360 One R 360 (CINAKGP / D)
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Тип Камера 360° (панорамна)
Роздільна здатність відео 5228×2624 (5,2 К)

Обов’язково міняйте локації для зйомки, адже один і той самий фон швидко приїсться. Різноманітність вітається, але ваш стиль має простежуватися всюди.

9. Естетика як ідея

Краса приваблює, і це факт. Вражаючі кадри, чуттєва музика та яскраві переходи — це завжди й всім подобається. Але не перестарайтеся. Не потрібно використовувати всі спецефекти в одному ролику. Досить вибрати кілька найулюбленіших, і зробити їх своєю візитною карткою. На музиці також можна швидко заробити багато переглядів. Просто вибирайте ту композицію, яка числиться в списку популярних мелодій.

Щоб ваш ролик був максимально вдалим і гладким, щоб шедевральний сценарій не виявився зіпсованим — візьміть уроки акторської майстерності. Це стане порятунком, якщо ви не маєте харизми та непохитної впевненості в собі з народження. Завдяки заняттям, ви навчитеся грати мімікою, керувати жестами та приміряти на себе будь-який образ.

Квадрокоптер DJI Mini 2 Fly More Combo
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Тип Квадрокоптери
Роздільна здатність відео 3840×2160

10. Активність — важливий інструмент просування

Є один алгоритм у TikTok, який дозволяє опинитися в рекомендаціях, якщо опублікувати 10 відео за годину.

Коментуйте інших тиктокерів, але робіть це дотепно й цікаво. Якщо ваша відповідь сподобається, то користувачі почнуть переходити до вас у профіль. Вибирайте популярних блогерів, челенджі та інші ролики, які зараз у тренді.

Залучайте друзів, запросивши їх у TikTok, і попросіть про підтримку. Нехай велику аудиторію це не зробить, але надійна й надихаюча підтримка вам забезпечена.

Обов’язково підписуйтесь на інших користувачів. Адже взаємний фоловінг дуже допомагає на початку шляху. Однак однієї підписки буде замало. Не забувайте про лайки, коментарі та перегляди, які неодмінно будуть до вас повертатися. Інакше підписники підуть від неактивного тиктокера.

Кільцеве світло Puluz PU378 Ring Light 16см (14W)
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Колірна температура 3200–5500 K
Максимальна потужність лампи 14 Вт

Робіть анонс відео на інших своїх сторінках у соцмережах, так ваша аудиторія поповниться. Для цього робіть публікації про майбутні відеоролики, сурміть щосили й не соромтеся просити оцінити вашу працю. Але робіть це з інтригою, щоб людям захотілося перейти за посиланням і додивитися ваш витвір.

Не нехтуйте спамом у вигляді коментарів під популярним відео: «Лайк за лайк», «Взаємна підписка» та інше.

Ще одні з безкоштовних інструментів просування — дуети з іншими користувачами. Вибирайте топове відео, і записуйте з ним свою відповідь або реакцію, не забуваючи ставити відповідний хештег. Є випадки, коли подібна відповідь досягала більшої популярності за початковий ролик.

Конкурси досі актуальні. Адже вони досить успішно розширюють вашу аудиторію. Метод робочий у всіх соцмережах, бо подарунки люблять усі. Однак цей варіант активності вже платний.

І нарешті — покупка реклами у розкручених блогерів. Також не безкоштовний спосіб просування, але дуже ефективний.

Стедикам Zhiyun SMOOTH-XS (White)
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Тип Електронний
Призначення Для смартфона

Якщо у користувача багато підписників, він напевно заробляє на розкручуванні нових блогерів. І чим він популярніший, тим дорожче обійдеться реклама. Дуже важливо не витратити ці гроші даремно. Адже якщо проплатити суперкруту рекламу в топового блогера, але не подбати про свій контент, то підписників не додасться. Їм у вас буде нецікаво.

Тому спочатку опублікуйте кілька класних роликів, відшліфуйте контент і підготуйте майбутні публікації, щоб утримати новоприбулих підписників надовго.

11. Ідеї

Блогінг у TikTok — це особливе джерело творчості. Де черпати натхнення та звідки брати ідеї для створення роликів? Ось кілька варіантів:

  • Челендж. Один із найпопулярніших видів стихійних кліпів, які розростаються подібно цунамі, але й також швидко зникають. Вам лише потрібно відстежити один із найпопулярніших челенджів і зробити свій. Важливо не повторювати чужі ідеї, а попрацювати над власними.
  • Лови хвилю. Якщо один із ваших кліпів вискочив у топ, створюйте наступні на основі подібної тематики й стилю. Наприклад, ви розповіли про якусь книгу й на вас підписалися завзяті книголюби. Продовжуйте розвивати цю тему, а не переходьте на кулінарні рецепти.
Кільцеве світло Puluz PU411 RGB ring Light 30см (30W)
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Колірна температура 6000 K
Максимальна потужність лампи 30 Вт
  • Нові фішки. Якщо в TikTok з’явилася нова функція, обов’язково візьміть її в оборот. Модератори сайту дуже прихильно ставляться до користувачів, які застосовують їх нововведення. Ролики з новими фільтрами або іншими функціями частіше за інші виявляються в стрічці в інших користувачів.
  • Нове — добре забуте старе. Музика, яка раніше була суперпопулярною, стиль одягу з минулого або улюблений фільм дитинства — усе це проблиски ностальгії і вони можуть «зайти».
  • Танцювальний настрій. Танцювальні ролики переглядають частіше. Їм поступаються тільки кліпи, в яких співають.

12. Аналіз активності

Неодмінно відстежуйте статистику, так ви зможете зрозуміти, що саме сподобалося користувачам, коли краще публікувати, які теми розкривати та ін. Завдяки цьому ви не будете працювати даремно, а станете створювати той контент, який принесе вам бажану популярність.

Штатив Puluz PU372
КУПИТЬ
Параметри Характеристики
Тип Трипод
Призначення Для смартфона, відеокамери, фотоапарата

Що ще слід брати до уваги

  1. У TikTok важливі не лайки або коментарі, а кількість переглядів. Якщо ваші кліпи додивляються, то в них більше шансів потрапити в рекомендації.
  2. Пам’ятайте, що спочатку статистика буде плачевною. Наберіться терпіння, наполегливості й працюйте над якістю.
  3. Завантаживши тільки один ролик, на успіх чекати безглуздо. Контент-план необхідний, якщо ви вирішили підійти до цієї справи серйозно.
  4. Має значення не тільки кількість, але й якість. У ваших роликах має бути сенс, користь та  естетичне оформлення.
  5. Якщо ви завантажуєте оригінальне аудіо, то називайте його своїм ім’ям. Коли його будуть використовувати інші, то ваше ім’я або бренд вкажуть на кожному відео.
  6. Довжина роликів може бути різною: гумористичні — до 15 секунд, корисні — до 1 хвилини. Однак це правило не універсальне, і якщо ваше відео буде нецікаве, то його перегорнути, і неважливо, коротке воно чи довге.
  7. Накрутка — це завжди погано, щоб вам не обіцяли. Пам’ятайте, використавши таку «вигідну» пропозицію, ви можете втратити той результат, над яким довго працювали.
ЧИТАЙТЕ В TELEGRAM

Також за темою:

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано