Новини

Сторінка «Алло» у Facebook стала найпопулярнішою серед українських рітейлерів

Асоціація рітейлерів України представила рейтинг популярності Facebook-сторінок рітейлерів у листопаді 2018 року. ТОП-20 очолила сторінка «Алло».

Фахівці з Асоціації проаналізували дані про кількість передплатників сторінок і зробили висновок, що вперше за довгий час у ТОП-20 відбулися серйозні зрушення. Компанія «Watsons Україна», яка була постійним лідером цього рейтингу, здала позиції, поступившись першим місцем «Алло». За два місяці команда магазину техніки та електроніки зуміла залучити на свою сторінку у FB більше 23 тис. нових шанувальників. Ще до першої п’ятірки лідерів традиційно ввійшли Лінія магазинів «EVA», «Антошка» і «Інтертоп».
«Алло»Зміни знову торкнулися сторінок «Mi Ukraine» та «Citrus», які постійно «б’ються рогами» за популярність у соцмережі. Якщо у вересні поточного року «Citrus» був на 8-й позиції рейтингу, а «Mi Ukraine» на 9-й, то зараз все з точністю до навпаки. Але різниця в 6 тис. передплатників не гарантує, що наступного місяця ситуація не повториться, і вони знову поміняються місцями.

На 10-у позицію ТОПу піднявся «Marc & André Ukraine», який зрушив униз український бренд VOVK. Це пов’язано з тим, що останній за два місяці зумів залучити всього 300 нових передплатників, тоді як фахівці «Marc & André Ukraine» з вересня зацікавили своїм контентом додатково 11 тис. користувачів Facebook.

Нижче в рейтингу зміни торкнулися сторінок «Moyo» і «Фокстрот». «Moyo» піднялася на 12-у сходинку, посунувши «Фокстрот» на 13-е місце. Бренд «Yves Rocher Ukraine» зумів піднятися за два місяці на одну позицію, зайнявши 16-у сходинку в ТОП-20. А «METRO Cash & Carry Ukraine» спурхнув з передостаннього місця рейтингу на 17-е, залишивши позаду «АТБ-маркет» і «Епіцентр К». Замикає двадцятку кращих, як й у вересні, сторінка «Космо».

Джерело: rau

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано