Останніми роками свої акустичні системи випустили практично усі великі виробники електроніки. І якщо якийсь час назад ще можна було сумніватися, що пристрій набуде популярності, то тепер черговим доказом його затребуваності стало збільшення кількості виробників, які вирішили включити у свій асортимент і розумні акустичні системи.
Ось і один з найбільших у світі музичних потокових сервісів Spotify готується вийти на ринок розумних колонок. Це стало очевидним після нещодавно опублікованого списку вакансій, в якому компанія розкриває інтерес до посади менеджера апаратних продуктів. Цей фахівець повинен буде займатися першим споживчим пристроєм компанії, буде управляти логістикою, поставками, сервісом обслуговування клієнтів і так далі. По суті, ця людина буде повністю відповідати за запуск проекту. Окремо компанія відзначає, що ця людина вплине на те, як світ сприймає музику.
Звернувши погляд у напрямку сегмента смарт-динаміків, Spotify зробить важливий крок на шляху до створення автономної екосистеми потокової передачі музики. Оскільки вона, імовірно, спробує перетворити свою основну базу користувачів у ще більш лояльних клієнтів, які в повній мірі зможуть інвестувати в цей проект. Популярність музичної платформи компанії, яка на цей час може похвалитися більш ніж 70 млн платних передплатників, також може бути достатньою, щоб розмістити її гіпотетичний динамік (лінійку) в якості безпосередньої загрози як для Google, так і для Amazon.
Spotify – це не єдина технологічна фірма, яка, як кажуть, планує вперше здійснити свій набіг на нішу смарт-динаміків. Facebook теж збирається запустити дві подібних пропозиції у липні.
Джерело: androidheadlines