Продажі в онлайні зростають, на ринок виходять нові нішеві інтернет-магазини, а разом із ними зростає і частка маркетплейсів. У чому різниця цих двох форматів майданчиків?
Інтернет-магазин — це сайт, який належить одному продавцю чи бренду. Усі витрати на утримання та просування інтернет-магазину власник бере на себе.
Маркетплейс — це онлайн-майданчик, на якому працюють багато продавців. При цьому всі завдання з просування на маркетплейсі вирішує команда майданчика, що полегшує ведення бізнесу продавцю.
Які ще є плюси та мінуси від співпраці з маркетплейс? У чому ефективність продажів на маркетплейсі порівняно з локальним інтернет-магазином? Докладно розібрали питання у статті “Чим відрізняється маркетплейс від інтернет-магазину?”.
Читайте також: