Новини

Secret tools АЛЛО: WorkPlace як інструмент корпоративної культури

Компанія АЛЛО змогла налагодити ефективну корпоративну комунікацію та об’єднати працівників із 380 магазинів, що розташовані в 140 містах, а також більше 500 осіб, які працюють Back Office. Виконавчий директор омніканального роздробу АЛЛО — Олександр Пащенко — розповів в інтерв’ю діловому виданню “The Page” про те, як компанії вдалося об’єднати співробітників онлайн, щоб кожен відчував себе щасливим.

Досягти цього вдалося завдяки WorkPlace — системі, яка об’єднує корпоративну соціальну мережу, профільні чати, спілкування в режимі реального часу та інші інструменти комунікації.

Впровадження системи стартувало в червні 2016 року й тривало близько 4 місяців. Сьогодні це успішний механізм, який базується на кількох ключових принципах.

  • Завжди на зв’язку. Кожен співробітник має можливість безпосередньо задати питання керівництву, враховуючи голову ради директорів, і оперативно отримати відповідь, яка не загубиться в проміжних інстанціях. Це спрощує комунікацію між магазинами та Back Office, дозволяє швидко знаходити вихід зі спірних ситуацій, уникати внутрішнього непорозуміння й надавати клієнтам найкращий сервіс.
  • Єдиний чат для спілкування. Впровадження WorkChat і розробка корпоративних чат-ботів дозволили позбутися великої кількості сторонніх месенджерів і перевести всю внутрішню комунікацію підрозділів компанії в єдиний формат. Сьогодні вони служать не тільки для опитувань та інформаційних розсилок для співробітників, але й для забезпечення контакт-центру швидкими відповідями на часті клієнтські питання та для інших задач.
  • Залученість до активності. WorkPlace допомагає не тільки в роботі, але й у корпоративному дозвіллі — починаючи конкурсом святкового оздоблення роздрібних магазинів і різними квестами, і закінчуючи масштабним святкуванням дня народження компанії у вересні 2020 року в онлайн-форматі.

«Система та її можливості отримали безпрецедентний відгук серед команди: з моменту запуску WorkPlace індекс задоволеності співробітників eNPS виріс на 42 пункти» — зазначив Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканального роздробу АЛЛО.

WorkPlace — потужний інструмент, що зближає тисячі співробітників, які перебувають в різних куточках країни. І його ефективність не залишається непоміченою: у 2018 році Facebook нагородив АЛЛО за вражаючі бізнес-результати (Most Impressive Business Results).

Довідка

АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати краще, технологічніше, жити комфортно та сучасно. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому й відпочинку, від косметики й інструментів до одягу та меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140 містах України

Allo.ua — тицяй що хочеш!

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано