Новини

Ринок: вперше за два роки продажі смартфонів пішли вгору

продажи смартфонов

Агентство Canalys опублікувало аналіз ринку за третій квартал 2019 року. Уперше за кілька років продажі смартфонів пішли вгору, хоч і незначно.

За даними аналітиків агентства, у період із липня по вересень 2019-го виробники продали 352,4 млн смартфонів, що на 1% більше, ніж було продано за відповідний період минулого року (348,9 млн одиниць). Останнього разу позитивна динаміка на цьому ринку спостерігалася восени 2017 року.

продажи смартфонов

Хоча, якщо дивитися на окремих виробників, то не у всіх виявилися блискучі результати. У ТОП-5 виробників фахівці Canalys додали Samsung, Huawei, Apple, Xiaomi та Oppo. З них не дуже добре йдуть справи в Apple (падіння продажів на 7%) і Xiaomi (падіння на 3%).

Лідером у цій сфері залишається компанія Samsung, на частку якої припадає 20,4% ринку. У третьому кварталі її продажі смартфонів зросли на 11%, порівняно з аналогічним періодом 2018-го. На думку аналітиків, це стало можливим завдяки новій агресивній політиці південнокорейського гіганта, який запропонував різні моделі в усіх нішах ринку.

продажи смартфоновНа другому місці рейтингу знаходиться компанія Huawei, яка незважаючи на складності через санкції США продемонструвала зростання продажів на 29%. Старший аналітик Canalys Бен Стентон вважає, що в третьому кварталі в Huawei зробили натиск на продажі смартфонів, які були випущені до початку дії американських санкцій. Це означає, що на них не розповсюджується заборона на встановлення сервісів Google. Зокрема, він вказує на те, що найпродаванішою моделлю цього періоду є Huawei P30 Lite. Але аналітикам важко з прогнозами щодо того, чи вдасться китайській компанії так само блискуче продовжувати роботу, адже нові смартфони виходять вже без застосунків Google. І це сильно вдарить по їх популярності за межами Піднебесної.

Трійку лідерів замикає Apple. В американської корпорації, як уже вище було зазначено, справи йдуть не так добре, як у конкурентів. Але їй все ж вдалося призупинити вільне падіння своїх продажів. На думку експертів Canalys, тим, що зниження було всього на 7%, а не більше, як у попередні квартали, Apple зобов’язана новим iPhone. Аналітики відзначили, що одним із головних стимулів для покупців серії iPhone 11 стала поліпшена камера.

Джерело: canalys

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано