Дослідники агентства Strategy Analytics проаналізували ринок смарт-годинників за другий квартал 2019-го. У виробників справи йдуть на ура.
Як повідомили фахівці агентства, цей сегмент за рік продемонстрував зростання продажів на 44%. Якщо у другому кварталі 2018-го у світі продали 8,6 млн одиниць таких гаджетів, то за аналогічний період 2019 року – 12,3 млн пристроїв.
Безумовним лідером цієї галузі є корпорація Apple, продажі якої виросли в півтора рази – з 3,8 млн одиниць (2-й квартал 2018 року) до 5,7 млн одиниць смарт-годинників. Apple Watch залишається найпопулярнішим пристроєм, оскільки на його частку зараз припадає 46% ринку. Для порівняння, за підсумками другого кварталу минулого року за ним значилися 44% від загального обсягу проданих гаджетів.
Більш ніж удвічі зріс рівень продажів смарт-годинників виробництва Samsung. Минулого року за другий квартал південнокорейський гігант реалізував всього лише 0,2 млн штук цих пристроїв, а зараз продажі досягли 0,9 млн штук. Таким чином Samsung розширив свою частину на ринку носимих гаджетів з 11% до 16%. І, на думку аналітиків, успіх компанії буде збільшуватися, адже буквально днями вийшла нова модель Galaxy Watch Active 2 (на верхньому фото), яка підштовхне купівельний попит до кінця поточного року.
- Смарт-годинник на піку популярності – Apple і Samsung поки на коні
- Google усерйоз націлилася на ринок носимих пристроїв
- У 2018 році ринок смарт-колонок різко почав зростати
У третього лідера цієї сфери, компанії Fitbit, справи йдуть не так добре. Обсяги продажів впали з торішніх 1,3 млн одиниць до 1,2 млн. Частка компанії на ринку тепер становить 10%, а минулого року була 15%.
Джерело: strategyanalytics