Виробники смартфонів підвели підсумки діяльності за перший квартал 2019 року. На думку аналітиків, ринок знаходиться на межі великих змін.
Якщо попередні кілька років у цій сфері царювали лише два великих гравці – Samsung та Apple, то зараз їм доводиться щосили чіплятися за свої місця в першій п’ятірці. Так, Apple, судячи з усього, остаточно втратила «срібло», поступившись другою позицією Huawei. А ось Samsung поки продовжує утримувати корону світового лідера з продажу смартфонів, але може статися, що ринок побачить нового короля.
- У 2018 році ринок смарт-колонок різко почав зростати
- Huawei та Xiaomi розворушили ринок смартфонів, який «засинає»
- У Китаї багатії купують Xiaomi та Huawei, а iPhone – вибір бідних
За даними аналітичного агентства International Data Corporation (IDC), за перший квартал поточного року всім компаніям вдалося продати у світі порядку 310,8 млн одиниць смартфонів. Це на 6,6% менше, у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Таким чином, експерти зафіксували шостий квартал поспіль, коли ринок відчуває падіння купівельного попиту.
Samsung вдалося продати 71,9 млн мобільних, що на 8,1% менше, ніж було продано за перший квартал 2018-го. І хоча поки це найбільша кількість, Huawei стрімко мітить на першу позицію рейтингу. Ця компанія єдина з усіх великих гравців змогла не тільки не втратити, але й наростити свою присутність. За перший квартал поточного року вона продала 59,1 млн одиниць смартфонів, що на 50,3% більше, у порівнянні з першим кварталом минулого року. Apple зуміла реалізувати 36,4 млн iPhone, що нижче на 30,2%, у порівнянні з торішніми показниками. Не вдалося уникнути падіння й китайській компанії Xiaomi. Вона продала 25 млн смартфонів, що на 10,2% менше.
Аналітики вважають, що Samsung непогано стартувала з серією Galaxy S10, і модель 5G, яку незабаром почнуть продавати в деяких країнах, допоможе посилити цей ефект. Але в боротьбі за перше місце південнокорейській компанії не слід забувати про моделі середнього цінового сегментах і бюджетних смартфонах, щоб утриматися на троні. У випадку з Apple фахівці пророкують подальші втрати позицій. Незважаючи на зниження цін на iPhone XR, XS та XS Max у Китаї, а також урізання вартості інших моделей у ряді країн, домогтися серйозних успіхів компанії не вдалося. На тлі ігнорування розробниками з Купертіно теми 5G і гнучких смартфонів, які стають трендом 2019 року, аналітики не бачать можливості різкого прориву для «яблучного» бренду найближчим часом.
Джерело: idc