Розробники анонсували появу в пошуковому сервісі Google Зображення ширших можливостей для рекламування товарів. Зараз нововведення тестують на кількох запитах.
Як повідомили в Google, вони провели дослідження в США, у результаті якого з’ясувалося, що американці насамперед звертаються до пошукача, щоб отримати інформацію про новий продукт або бренд. При цьому 50% онлайн-покупців розповіли, що часто на покупку їх надихнули фото товару, побачені ними в сервісі Google Картинки. Це вирішили використовувати, давши можливість рекламодавцям відзначати на фото кілька продуктів, що продаються.
- Через Google Пошук у смартфоні можна буде вмикати Bluetooth і Wi-Fi
- В Google Карти додають доповнену реальність
Якщо людина, наприклад, шукає ідеї дизайну ванної кімнати, то серед результатів йому будуть показувати фото з інтер’єрами, на які можна натиснути й побачити інформацію про той чи інший продукт, відображений на фотографії. Зокрема, людина побачить назву бренду й вартість предмета.
Зараз цю функцію тестують на невеликому відсотку трафіку. У Google Картинки видаватимуть такі рекламні фото товарів декількох роздрібних продавців. Зараз пошуковик видає їх при введенні запитів, пов’язаних з трьома темами: ідеї для домашнього офісу, дизайн плитки для душа та абстрактне мистецтво. У найближчі кілька місяців розробники планують розширити список категорій запитів і перелік продавців.
Джерело: google