Дослідники з аналітичного агентства Strategy Analytics підвели підсумки продажів планшетів протягом першого кварталу 2019 року. Ринок падає, але в Apple справи йдуть відмінно.
Як з’ясували експерти, за перший квартал поточного року всім виробникам вдалося продати 36,7 млн одиниць планшетів, що на 5% менше, ніж було продано за відповідний період 2018-го. Пальму першості на цьому ринку утримує Apple, за якою числиться на цей момент частка в 27,1%. Їй вдалося поліпшити свої показники майже на 4% (у першому кварталі 2018 року було 23,5%). На другому місці знаходиться Samsung з 13,1%, але південнокорейської гігант трохи здав свої позиції. А ось на третьому місці знаходиться Huawei, яка змогла поліпшити свої показники.
На думку аналітиків, успіх Apple багато в чому забезпечують продажі оновленої моделі планшета iPad Pro, який користується стабільним попитом у покупців. У цілому компанії вдалося продати за перший квартал 9,9 млн одиниць планшетів, що на 9% більше, ніж було минулого року. У Samsung ситуація зворотна – там сталося падіння продажів на 9% – з 5,3 млн одиниць до 4,8 млн одиниць.
- Планшет iPad Pro незабаром подружиться з мишею?
- ASUS прийняла кардинальне рішення щодо планшетів
- Galaxy Tab S5e — краще, що траплялося з Android-планшетами
Huawei непогано закінчила квартал зі збільшенням продажів на 8% – 3,5 млн планшетів проти торішнього показника в 3,3 млн одиниць. Наростила продажі гаджетів Amazon, яка реалізувала 3 млн штук своїх планшетів. Для порівняння, минулого року за перший квартал вона продала 2,5 млн одиниць. Таким чином у неї відбулося зростання на 21%. А от найгірше справи йдуть у Lenovo, у якої впали продажі на 26% (з 2,1 млн одиниць до 1,6 млн).
Джерело: gizchina