Новини

Nokia стала найпопулярнішим брендом на MWC 2018

HMD Global, компанія, яка успішно відновила бренд мобільного гіганта Nokia, цього року чудово проявила себе на Mobile World Congress (MWC). Фінам вдалося виграти майже два десятка нагород за 4-денну виставку й це набагато більше, ніж минулогоу року на MWC.

Незважаючи на те, що Nokia зіткнулася з жорсткою конкуренцією з боку Samsung, яка представила Galaxy S9 та S9+ того ж дня, HMD Global створила великий сплеск зі своєю новою лінійкою Android-смартфонів і Nokia 8110 4G, відомою як «бананофон».

Дивіться наше відео зі стенду Nokia на MWC 2018:

Згідно з опитуванням, опублікованим фірмою Brandwatch у партнерстві з Twitter, Nokia була найпопулярнішим брендом під час MWC 2018, перевершуючи гігантів, таких як Samsung (2), Huawei (3), Google (4) та Apple (5).

Більш того, CPO HMD Юхо Сарвікас підтвердив, що його компанія отримала 21 нагороду в MWC – новий рекорд для фінського виробника телефонів, враховуючи, що минулогоу року йому було вручено усього 17.

Цього року HMD має досить сильну лінійку Android, але зіркою шоу, імовірно, був Nokia 8110 4G, який скоро буде доступний для купівлі усього за €80. Фінська компанія в значній мірі покладається на свої маркетингові рішення в напрямку почуттів ностальгії, які можуть трапитися у деяких шанувальників Nokia. Але не менш цікавою новинкою виступив флагман Nokia 8 Sirocco.

Детальніше про усі моделі Nokia, представлені на MWC 2018, можете прочитати тут.

Джерело: phonearena

Рейтинг статті: 0.0
5 0 1

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано