У Китаї проходить щорічний розпродаж 11.11, на якому виробники продають товари зі знижками. У Xiaomi поділилися успіхами своїх смарт-телевізорів.
У соцмережі Weibo з’явився пост про те, наскільки добре стартував продаж смарт-телевізорів китайського бренда в рамках цього розпродажу. У постері зазначено, що всього за 10 хвилин 36 секунд покупці придбали 200 тис. телевізорів компанії. Для порівняння, минулого року на те, щоб досягти аналогічної кількості, знадобилося 58 хвилин 17 секунд. Це стало одним із показників зростання популярності смарт-телевізорів бренда на рідному ринку.
Генеральний менеджер телевізійного підрозділу Xiaomi Лі Сяошуай (Li Xiaoshuang) повідомив, що продажі смарт-телевізорів цього року йдуть добре. За останні три квартали (з першого по третій 2019-го) підрозділ продавав по 2,3 млн пристроїв щоквартально.
Також читайте:
Джерело: gizchina