На світовому ринку смартфонів Samsung утримує за собою звання найбільшого продавця. Завдяки Galaxy S10 ситуація стала виправлятися й у Китаї.
За останні три роки справи Samsung на китайському ринку, який вважається одним з найбільших у світі, ішли погано – частка компанії там раз у раз зменшувалася. Але з появою смартфонів Galaxy S10, S10e та S10 Plus картина почала змінюватися буквально на очах. У період з січня по березень 2019 року південнокорейський виробник зумів продати в Китаї 1 млн смартфонів, левова частка з яких за ювілейною серією Galaxy S.
- Huawei P30 Pro проти Galaxy S10+ — битва року
- Огляд Samsung Galaxy S10+: новий Цар гори
- Огляд Galaxy S10e: кращий з нової серії Samsung?
Samsung зараз займає 1,1% китайського ринку смартфонів. Для порівняння, минулий рік компанія закінчила з часткою ринку в 0,7%. За даними агентства Strategy Analytics, продажі Galaxy S10 на 130% вище, ніж було у Galaxy S9.
Аналітики прогнозують, що найближчим часом у Китаї не буде падіння попиту на нові флагманські моделі смартфонів південнокорейських розробників. Крім того, експерти вважають, що позиції Samsung на місцевому ринку можуть ще зміцнити, завдяки інвестуванню в моделі середнього цінового сегмента з серії Galaxy A. Аналітики вважають, що нові моделі з цієї лінійки спочатку розроблялися з прицілом на покупців з Індії та Китаю. Якщо корпорації вдасться відстояти свою частку в цих країнах і протистояти китайським брендам Huawei і Xiaomi, тоді їй вдасться зберегти свою перевагу на глобальному ринку.
Джерело: phonearena