Судячи з усього, південнокорейська компанія LG Display недооцінила конкурентів і також постраждала від нестабільності цін на рідкокристалічні панелі.
Слабкі продажы рідкокристалічних дисплеїв для телевізорів та інвестиційні витрати на зміни продукції для задоволення попиту на панелі з органічних світлодіодів (OLED) також вплинули на доходи в I кварталі.
Втім, фінансовий директор компанії Дон Кім не втрачає оптимізму, він переконаний, що в другому кварталі обсяги продажів зростуть на чверть. На його думку, ціни на рідкокристалічні панелі стабілізуються, а попит на OLED-панелі великого розміру повинен залишатися високим.
«Стан ринку змінився небагато швидше, ніж ми очікували», – сказав Дон Кім і зазначив, що компанія недооцінила вплив китайських технологічних компаній у галузі.
«Ми зосередимося на ефективному та гнучкому управлінні капітальними витратами та підтримки операційних показників, включаючи посилення скорочення витрат», – сказав він.
Один з головних постачальників компанії Apple опублікував дані про операційні збитки у розмірі 98 млрд вон ($91 млн) за січень – березень. Виручка впала на 19,6%. Аналітики кажуть, що китайські виробники панелей, які підтримуються державними субсидіями, нарощують виробництво й чинять тиск на ціни конкурентів.