Анонси Смартфони Статті

[Колонка Гол. редактора] Враження від презентації Oppo

Вирішив стартувати невелику рубрику, де періодично, з появою путнього приводу, буду розповідати свої думки щодо певних подій, пристроїв і людей. І тут дуже доречно 23 жовтня компанія Oppo на спеціальному заході офіційно представила на українському ринку свої смартфони серії Reno2.

Побував я на цьому івенті, подивився, поспілкувався з людьмита в мене є що сказати – і з приводу пристроїв, і з приводу можливих їх перспектив. Чи означає ця подія, що на українському ринку з’явився новий гравець? Так. Чи вийде у нього? Потрібно розбиратися. Спочатку розповім що було й що показали, а потім “спробуємо з усім цим злетіти” ©.

Що показали та де

Отже, захід пройшов у Київському конференц-центрі Парковий. Сам комплекс розташований у діловому центрі міста та одночасно в чудовій парковій зоні – і познімати є що, і подихати можна трохи вільніше, ніж у бІльшій частині Києва. Це сучасний та унікальний комплекс, що поєднує собою інновації, стиль і репутацію кращого івент-майданчики столиці для різних видів заходів: виставки, конференції, конгреси, круглі столи, форуми, презентації, семінари, концерти та приватні заходи.

Компанія Oppo входить у топ-5 брендів на ринку мобільних пристроїв у світі. Її пристрої користуються заслуженим успіхом у користувачів більш ніж 40 країн світу, де представлений цей бренд. Китайська компанія – не новачок на ринку смартфонів. Вона має безліч різних патентів, має свої науково-дослідні центри та інститути, серед яких особливо слід виділити Міжнародний центр дизайну в Лондоні. І ось саме такий виробник вирішив вийти на український ринок.

На суд експертів і журналістської братії у цей туманний київський вечір були представлені смартфони серії Reno2.

«Усього за рік смартфони OPPO з’явилися в користувачів десяти країн Європи. Сьогодні Україна стала першою серед наступних чотирьох європейських країн разом із Німеччиною, Португалією та Бельгією, куди бренд зробить свій крок уже у 2020 році. Цей успіх обумовлений нашими пріоритетами: інновації, дизайн і користувачі, – зазначив, виступаючи перед українською аудиторією, Генеральний директор OPPO в Україні Генрі Ван (Henry Wang). – Ультрамодерні камери нової серії OPPO Reno2 демонструють чудові результати в ряді сценаріїв зйомки – від панорамних ландшафтів до вузьких провулків, від сонячних пляжів до темних, безмісячних ночей. З новими Reno2 ви зумієте побачити недосяжне».Давайте й ми детальніше познайомимося з новинками від китайського бренда.

Oppo Reno2

У специфікації моделі Oppo Reno2 стоїть процесор Snapdragon 730G із частотою до 2,2 Гц, який не належить флагманській полиці, але завдяки підтримці 8 ГБ оперативної пам’яті дозволяє системі буквально літати. За графіку відповідає GPU Adreno 618. Постійної пам’яті 256 ГБ.

Найважливішою частиною корпусу Reno 2 є 6,5-дюймовий симетричний AMOLED-дисплей зі співвідношенням сторін 20:9 і роздільною здатністю FullHD+.
Панель не має заглиблень, тому що селфі-камера була встановлена на висувному механізмі.
Виглядає ефектно. Але буде цікаво протестувати, як впорається слуховий динамік під час розмови, коли фронталка втоплена в корпус.

Під сенсорною матрицею знаходиться оптичний біометричний сканер відбитків пальців, а на задній панелі розташували модуль із чотирьох камер. Він складається з основного сенсора Sony IMX586 на 48 Мп (з оптичною стабілізацією зображення), широкоугольного сенсора 8 Мп, 13 Мп телеоб’єктива з 5-кратним гібридним і 20-кратним цифровим збільшенням, а також 2-мегапіксельним сенсором для визначення глибини сцени, що знімається.

Специфікація Reno2 доповнюється батареєю ємністю 4000 мА*год із підтримкою швидкої зарядки VOOC 3.0 на 20 Вт, наявністю модуля NFC, стандартним 3,5 мм роз’ємом для навушників. Усе це працює на Android 9 із додаванням фірмової оболонки ColorOS 6.1.

У продаж смартфон Oppo Reno2 надійде 25 жовтня за рекомендованою ціною 15999 грн. Він буде доступний у чорному (Luminous Black) і синьому (Ocean Blue) кольорах.

Oppo Reno2 Z

Друга модель набагато дешевша й має не настільки гарні спеки, але по-своєму цікава. Серцем є чипсет MediaTek Helio P90, тобто восьмиядерний процесор із частотою 2,2 і 2,0 ГГц. Підтримується до 8 ГБ ОЗП.

Компанія OPPO вирішила не економити на екрані, тому новинка отримала 6,5-дюймову AMOLED-матрицю з роздільною здатністю 2430×1080 і вбудованим сканером відбитків пальців.
Фронталка висувається з невеликого лотка, який розташований посередині верхнього краю. Але вона не має акулячого плавника, звичайної прямокутної форми.

На задній панелі теж розташовані чотири камери, але в трохи зміненій конфігурації. Основний сенсор має теж 48 Мп, але немає оптичної стабілізації. Доповнюють його 8 Мп ширококутний, 2 Мп монохромний і 2 Мп сенсор глибини. Гарний набір для смартфона такого цінового сегмента.

Найцікавіше, що Oppo Reno2 Z теж отримав акумулятор ємністю 4000 мА*год із підтримкою швидкої зарядки VOOC 3.0 на 20 Вт. Не забули й про модуль NFC для безконтактних платежів. Меломани також будуть вельми задоволені, оскільки стандартний роз’єм для підключення дротових навушників теж у наявності. Смартфон працює на Android 9 із фірмовою оболонкою ColorOS 6.1.

Новинку Oppo Reno2 Z можна буде купити теж із 25 жовтня за ціною 11999 грн. Смартфон буде доступний у чорному (Luminous Black) і білому (Sky White) кольорах.

Що маємо та які перспективи

Прихід на український ринок нового, причому досить відомого, виробника – це завжди має оцінюватися тільки позитивно. Тут і сперечатися немає сенсу, конкуренція – завжди круто й завжди сприятливо впливає як на сам ринок, так і на кінцевого споживача.

У компанії розуміють усі труднощі, з якими вони можуть зіткнутися. Про це свідчать слова Карини Кирпичової, директора з продажу OPPO Україна. “Орієнтуючись на позитивний досвід наших колег в інших країнах, ми плануємо досягти найкращих результатів на ринку. Але насамперед ми хочемо дати можливість споживачам отримати користувальницький досвід, який перевершить їх очікування. Це стосується й часу використання смартфона без підзарядки, і якості зйомки фото та відео, легкості обробки фото- і відеоконтенту, післяпродажного обслуговування. Ми хочемо, щоб наші користувачі рекомендували Орро своїм знайомим. Ми також дуже цінуємо наших партнерів, їх віру в нас і готовність будувати довгострокові партнерські відносини з нами. Зі свого боку ми робимо все для підтримки продажів, і наступного року ми плануємо розширити представленість Орро, щоб бути ближче до користувачів”.

Отже, у компанії розуміють усі труднощі… І ставлять на далеко не топовий смартфон цінник у 16 тис. грн. На старті продажів. Ніяких знижок і сейлів першого дня, вийми та поклади 16к. Менеджмент настільки впевнений у продукті та в тому, що українці одразу підуть віддавати свої гроші за невідомий ще більшості з них бренд? Дуже цікаво, за рахунок чого така впевненість. Справа в тому, що для вдалого старту мало мати в смартфоні цікаві технології, цим у наш час зацікавити обивателя неймовірно складно, тому що він це здебільшого або вже бачив, або банально не цікавиться й просто візьме щось знайоме. А ось зацікавити цінником на старті продажів – це в Україні працює ще як, кон’юнктура, чи знаєте. Плюс в ідеалі ще непогано б мати за плечима хоч якусь популярність бренда на цьому ринку, якісь традиції – це може дійсно допомогти на старті. І я не про світові рейтинги продажів. Взяти хоча б Motorola. Так, у компанії не найкращі часи, але їм на старті в Україні цього року було трохи легше з однієї простої причини – їх досі пам’ятають, причому згадують із теплотою, навіть із ностальгією. Це, вкупі з непоганим цінником, грає їм на руку, той же One Vision продається значно активніше, ніж очікувалося.

Будемо сподіватися, що слова Карини Кирпичової будуть підтверджені конкретними справами й вчинками. Це додасть більшої конкуренції на ринку, від якої насамперед виграє споживач.

Вам також сподобається

1 коментар
  1. Наталія 6 років назад

    Oppo A9 2020 має коштувати не захмарні 8000грн., а принаймні 6500

    Відповісти

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано