Чи правильно робить компанія Xiaomi, розкидаючи свої сіті майже на всі сегменти ринку? Про це можна міркувати довго й думка у кожного буде своя. Але на сьогодні ми, споживачі, поки тільки виграємо від такої всебічної спрямованості, адже продукція компанії з Піднебесної володіє двома важливими критеріями – якість і доступність. Сьогодні в нашому черговому відеоогляді познайомимо вас з таким корисним апаратом для кожної кухні, як кавомашина від Xiaomi!
Якщо пропустили попередній відеоогляд, рекомендуємо:
Сподобалося відео? Став лайк! Стеж за новими відео та підписуйся на канал.
якщо 19 бар значіть так і є,насоси йдуть стандартні,теж мені експерт в кавоварках
Дякую за гарний огляд кавомашини від Xiaomi. Перейшла по лінку з тексту під відео на сторінку сайта allo з кавомашинами і серед виробників не знайшла Xiaomi взагалі… Дражните потенційних клієнтів? )
Интересный и полезный обзор. про мнргоразовые стики я так и не понял… а вот кофе – колумбискИЙ, дорогоЙ, а не “Е”…. блогер, что же Вы? )
Давно уже правильно и “дорогой” и “дорогое”.
“Но в 2002-ом году ситуация изменилась, «Русский орфографический словарь», созданный Лопатиным (еще кратко именуемый «РОС»), опубликовал данные, согласно которым употребление кофе в мужском роде и среднем допустимо для разговорной речи и считается абсолютно правильным”
Источник: http://kivahan.ru/kakogo-roda-slovo-kofe/