Дослідницьке агентство Pew Research Center поширило результати свого аналізу найпопулярнішого контенту на YouTube. Геймери і дітвора – у фаворі.
Фахівці агентства проаналізували більше 40 тис. каналів YouTube із великою кількістю підписників. У ході дослідження вони дійшли кількох цікавих висновків. Наприклад, виявилося, що популярна відеоплатформа давно перестала бути суто американським феноменом. Серед вивчених в рамках дослідження відео лише 17% були повністю англійською мовою.
Набагато цікавішим виявилося вивчення смаків глядачів. Щоправда, в даному випадку мова йде саме про англомовний контент. Коли аналітики вивчили більше 30 тис. відео на YouTube, вони з’ясували, що майже кожне п’яте з них так чи інакше присвячено відеоіграм. Це можуть бути, як стрім ігри, так і огляди популярних або нових проектів для ПК і консолей. Ця категорія за кількістю переглядів обійшла відео, пов’язані з темою краси, автомобілів та інших транспортних засобів, спорту і навіть музики.
Найменше переглядів отримували відео з розділу політики. А ось за типом контенту лідирують відео, які присвячені дітям, і всьому, що з ними пов’язано. За даними аналітиків, цей контент збирає в три рази більше переглядів, ніж будь-який інший.
Джерело: engadget