Apple з 2018 року переживає зниження популярності в Китаї і в цілому в азіатському регіоні. Але iPhone 11 поступово відновлює позиції компанії на цьому ринку.
Про це повідомили аналітики Ден Айвс і Тімоті Аркьюрі. За їхніми даними, починаючи з вересня, попит на iPhone у Китаї зріс на 230%. Цей період завжди відрізняється підвищеними продажами для Apple, оскільки на початку осені виходять нові моделі «яблучних» смартфонів, і йде зниження цін на попередні версії. Але експерти відзначають, що відбулося значне зростання, порівняно з показниками минулого року. Так, у 2018-му після виходу серії iPhone XS, попит на пристрої бренда в Китаї виріс на 110%.
На думку аналітиків, більшу роль у зростані попиту на смартфони Apple серед китайських покупців зіграла модель iPhone 11. Вони пояснюють інтерес до неї широкою гамою кольорів, яка, зокрема, забезпечила свого часу популярність iPhone XR. Крім того, цінник у $699 також виглядає привабливо для азіатського ринку.
Джерело: gizchina